ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROGRAMOWANIE DLA NAJMŁODSZYCH W RUCHU Z TABLETEM PRZEZ ZABAWĘ


WIEJAK U.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 36.65 Twoja cena  34,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Programowanie dla najmłodszych W ruchu z tabletem, przez zabawę


Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.

  • Proste, interesujące aplikacje
  • Efektywna nauka z tabletem
  • Wskazówki dla rodziców
  • Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Elementy matematyki
  • Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
  • Rozwiązanie każdego zadania


    Wstęp 7

    • Ważne informacje 8
    • Instrukcja dla rodzica 8
    • Co nam będzie potrzebne 9
    • Co to jest programowanie i kto może programować 9

    Rozdział 1. Scratch Junior 11

    • Na co zwrócić uwagę 12
    • Przydatne elementy 13
    • Uruchamianie aplikacji 14
    • Projekt 1. W prawo, w lewo, hop do góry! 16
    • Projekt 2. Rakietą w Kosmos! 28
    • Projekt 3. Nasza pierwsza gra 37
    • Projekt 4. Wielki występ 43
    • Projekt 5. Kolorowy tor przeszkód, czyli edytor graficzny 51
    • Projekt 6. Fotomontaż, czyli edytora graficznego ciąg dalszy 56
    • Projekt 7. Wielkie bum! 59

    Rozdział 2. Box Island 63

    • Na co zwrócić uwagę 64
    • Przydatne elementy 65
    • Uruchamianie aplikacji 65
    • Projekt 8. Pudełkowe zabawy 67
    • Projekt 9. Laserowe wyzwanie 79
    • Projekt 10. Box leniwiec, czyli zrób to za mnie 87
    • Projekt 11. Z drogi śledzie, bo box jedzie! (projekt opcjonalny, trudny) 93

    Rozdział 3. Programujemy roboty (materiał do opcjonalnego wykonania) 99

    • Dlaczego warto? 100
    • Projekt 12. Robot na start 101
    • Projekt 13. Uciekaj myszko do dziury, czyli robot w akcji 104

    Rozdział 4. Lightbot Jr 107

    • Na co zwrócić uwagę 108
    • Przydatne elementy 109
    • Uruchamianie aplikacji 109
    • Projekt 14. Misja zapal światło 111
    • Projekt 15. Wyzwanie skoki, czyli schody i sprężyny 123
    • Projekt 16. Będzie wesoło, czyli winda i teleportacja 134

    Rozdział 5. Bit by Bit 145

    • Na co zwrócić uwagę 146
    • Przydatne elementy 147
    • Uruchamianie aplikacji 147
    • Projekt 17. Do domku marsz! 149
    • Projekt 18. Utrudnienia na drodze 157
    • Projekt 19. Dużo bitów (projekt opcjonalny, trudny) 162
    • Projekt 20. Kolorowo (projekt opcjonalny, trudny) 166

    Czy to już koniec? Nie, to dopiero początek! 175


    176 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019