STRATEGICZNY CONTROLLING WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
Opracowanie składa się z siedmiu obszernych rozdziałów.
W pierwszym omówiono dylematy tworzenia wartości wynikających z atrybutów
otoczenia przedsiębiorstwa i jego pozycji w otoczeniu.
W drugim rozdziale rozpoznano specyfikę funkcyjnej metody controllingu
strategicznego, wynikającej z uwarunkowań występujących w łańcuchu procesów
tworzących wartość.
W trzecim rozdziale przewodzi myśl zawarta w apelu autorów odczytywanego kodu
wartości.
W czwartym rozdziale podkreśla się znaczenie uwarunkowań decyzyjnych w
obszarze zarządzania wartością, wynikających z nadzoru korporacyjnego i
właścicielskiego.
Treść piątego rozdziału ilustruje uwarunkowania rozwoju firm w zależności
od umiejętności organizowania przez kierownictwo będących w jego dyspozycji zasobów i
możliwości, których rezultatem jest konkurowanie kosztowe w otoczeniu.
W szóstym rozdziale zidentyfikowano możliwość rekonfiguracji obserwowanych
pozornie.
Ostatni rozdział został poświęcony controllingowi wartości i
wiarygodności sprawozdań finansowych.
241 stron, B5, oprawa miękka
@p