|
JAK SIE SPRZEDAĆ SKUTECZNE TECHNIKI PREZENTACJI PRZEKONYWANIA
LUSTBERG A. / I PRZEKAZU SWOICH IDEI wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 55.00 Twoja cena 52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak się sprzedać
Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei
Komunikacja werbalna to podstawowa forma kontaktów między ludźmi. Może ona
przebiegać w różny sposób, jednakże, bez względu na rodzaj przekazu, jeśli
wiadomość nie dotrze do odbiorcy zgodnie z zamierzeniem nadawcy, to nastąpi całkowity
lub częściowy brak porozumienia.
Książka ta oparta jest na prostym założeniu, że za każdym razem, kiedy otwierasz
usta, aby coś przekazać, musisz umieć sprzedać siebie, czyli przekonać do siebie
innych. Jeśli nie potrafisz tego dokonać, twoje przesłanie może nie osiągnąć swego
celu.
Jak się sprzedać zawiera rady, które można wykorzystać zarówno w kontaktach
prywatnych, jak i w sytuacjach bardziej oficjalnych, gdy musimy przemawiać do grupy
słuchaczy.
Autor udziela czytelnikowi wielu praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia
dyskusji, przygotowania przemówień, sposobu prezentacji faktów, zachowania się w
trakcie prezentacji itp.
Szczególnie ciekawe są rady związane z występowaniem w mediach. Chociaż
autor nie zna polskiej sceny politycznej, błędy, jakie omawia w książce, oglądamy na
co dzień w telewizyjnych dyskusjach prowadzonych przez polityków i dziennikarzy.
Chciałoby się niejako zawołać: Panowie, przeczytajcie Lustberga, zanim pójdziecie
dyskutować przed kamerami.
Kariera Archa Lustberga ma niezwykły i intrygujący przebieg. Przez
dziesięć lat wykładał aktorstwo i sztukę oratorską na Katolickim Uniwersytecie
Ameryki w Waszyngtonie. Po opuszczeniu środowiska akademickiego zajmował się produkcją
sztuk teatralnych i rewii na Broadwayu, otrzymując nagrody za swoją pracę.
Zanim rozwinął swoją firmę Arch Lustberg Communications, prowadził warsztaty
komunikacyjne dla Amerykańskiej Izby Handlowej, szkolenia dla powołanych w wyborach
urzędników państwowych, biznesmenów, dyrektorów i profesjonalistów z różnych
dziedzin. Jego lista klientów to who’s who świata biznesu.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|