ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK SIE SPRZEDAĆ SKUTECZNE TECHNIKI PREZENTACJI PRZEKONYWANIA


LUSTBERG A. / I PRZEKAZU SWOICH IDEI

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak się sprzedać

Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei 


Komunikacja werbalna to podstawowa forma kontaktów między ludźmi. Może ona przebiegać w różny sposób, jednakże, bez względu na rodzaj przekazu, jeśli wiadomość nie dotrze do odbiorcy zgodnie z zamierzeniem nadawcy, to nastąpi całkowity lub częściowy brak porozumienia.

Książka ta oparta jest na prostym założeniu, że za każdym razem, kiedy otwierasz usta, aby coś przekazać, musisz umieć sprzedać siebie, czyli przekonać do siebie innych. Jeśli nie potrafisz tego dokonać, twoje przesłanie może nie osiągnąć swego celu.

Jak się sprzedać zawiera rady, które można wykorzystać zarówno w kontaktach prywatnych, jak i w sytuacjach bardziej oficjalnych, gdy musimy przemawiać do grupy słuchaczy.

Autor udziela czytelnikowi wielu praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia dyskusji, przygotowania przemówień, sposobu prezentacji faktów, zachowania się w trakcie prezentacji itp.

Szczególnie ciekawe są rady związane z występowaniem w mediach. Chociaż autor nie zna polskiej sceny politycznej, błędy, jakie omawia w książce, oglądamy na co dzień w telewizyjnych dyskusjach prowadzonych przez polityków i dziennikarzy. Chciałoby się niejako zawołać: Panowie, przeczytajcie Lustberga, zanim pójdziecie dyskutować przed kamerami.



Kariera Archa Lustberga ma niezwykły i intrygujący przebieg. Przez dziesięć lat wykładał aktorstwo i sztukę oratorską na Katolickim Uniwersytecie Ameryki w Waszyngtonie. Po opuszczeniu środowiska akademickiego zajmował się produkcją sztuk teatralnych i rewii na Broadwayu, otrzymując nagrody za swoją pracę.

Zanim rozwinął swoją firmę Arch Lustberg Communications, prowadził warsztaty komunikacyjne dla Amerykańskiej Izby Handlowej, szkolenia dla powołanych w wyborach urzędników państwowych, biznesmenów, dyrektorów i profesjonalistów z różnych dziedzin. Jego lista klientów to who’s who świata biznesu.


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022