ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 30.80 29,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU JAKO NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS


BORKOWSKI I. STASIUK-KRAJEWSKA K. RED.

wydawnictwo: WYD UN WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 30.80 Twoja cena  29,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Dziennikarstwo i Media 2.


Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage).

Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg „Naszego Dziennika”, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty — dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich — koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.


Wstęp

Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska, Wizerunek, opis świata, konstrukcja komunikacji

Artykuły

Maurycy Graszewicz, Michał Ulidis, Style życia. Zarys systemowej teorii i koncepcji badawczej

Aleksandra Kil, Teoria ugruntowana w skrzynce z narzędziami badacza/ badaczki wizerunku dziennikarstwa obywatelskiego

Karina Stasiuk-Krajewska, Funkcje i struktura dziennikarskiego samoopisu — przypadek „Naszego Dziennika”

Igor Borkowski, Rzecznictwo prasowe a kształtowanie wizerunku polskich zgromadzeń zakonnych. Teoria — praktyka — case study

Łukasz Śmigiel, Strona WWW — elektroniczna wizytówka pisarza

Michał Grala, Wizerunek komunikacyjny zakładów pogrzebowych w Polsce

Justyna Janus-Konarska, Rola prezenterów w telewizyjnych serwisach informacyjnych

Ewelina Kuczma, Reklama wizerunkowa — element etycznej komunikacji w usługach prawniczych

Anna Bednarska-Stec, Postawy protestantów wobec świeckich gier komputerowych. Inne spojrzenie na obecność treści religijnych w kulturze popularnej

Paulina Popiół-Wojciechowska, Analiza pism Badaczy Pisma Świętego (Strażnicy — Towarzystwa Biblijnego i Traktatowego Zarejestrowanego Związku Wyznania Świadków Jehowy) z okresu PRL-u

Justyna Janus-Konarska, Elżbieta Woźniak-Łojczuk, Stand-up, czyli wypowiedź reporterska

Appendix

José Alberto García Avilés, „Odkrywanie Innego” — echa twórczości Ryszarda Kapuścińskiego u czterech hiszpańskich reporterów

Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wpływ twórczości Ryszarda Kapuścińskiego na kształtowanie się etycznego dziennikarstwa

Zygmunt Ziątek, Miejsce Wojny futbolowej w biografi i twórczej Ryszarda Kapuścińskiego i w historii polskiego reportażu

Fátima Navarro Maillo, Historia opowiedziana za pomocą słów i obrazów — od Kapuścińskiego do fotoreportażu

Komunikaty

Michał Kuś, Adam Szynol, Europejskie Obserwatorium Dziennikarskie — promocja dobrych praktyk w dziennikarstwie i transfer wiedzy o mediach

Igor Borkowski, „Poligon” — narzędzie kształcenia warsztatowego studentów dziennikarstwa


228 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022