ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LOGISTYKA I INNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA W NAUKACH EKONOMICZNYCH


KAUF S.

wydawnictwo: WYD UN OPOLE , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 35.80 Twoja cena  34,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Logistyka i inne koncepcje zarządzania w naukach ekonomicznych

Księga jubileuszowa dedykowana profesorowi dr hab. Piotrowi Blaikowi w siedemdziesiątą rocznicę urodzin


Słowo wstępne

Część I. Charakterystyka działalności naukowej Profesora Piotra Blaika

List gratulacyjny Rektorów Uniwersytetu Opolskiego - prof. dr hab. Krystyna Czają i prof. dr hab. Stanisława Sokołowska

Życiorys zawodowy prof. zwycz. dr. hab. Piotra Blaika (Sabina Kauf)

Wykaz publikacji w dorobku naukowym Profesora Piotra Blaika (oprać. Sabina Kauf)

Część II. Profesor Piotr Blaik - przyjaciel, współpracownik, nauczyciel (kilka refleksji o Jubilacie)

Słowo o Panu Profesorze Piotrze Blaiku (Zbigniew Mikołajewicz)

Profesor Piotr Blaik - uczony, dydaktyk i wychowawca (Janusz Słodczyk)

Profesor Piotr Blaik jako nauczyciel akademicki i twórca kierunku logistyka na Wydziale Ekonomicznym (Anna Bruska, Sabina Kauf, Rafał Matwiejczuk)

Profesor Piotr Blaik - mistrz i nauczyciel (wychowankowie z Katedry Logistyki i Marketingu)

Część III. Logistyka w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami

Elżbieta Gołembska, Miejsce współczesnej logistyki w ekonomii i zarządzaniu Jacek Szołtysek, Paradygmat logistyki a paradygmaty w logistyce

Rafał Matwiejczuk, Kompetencje logistyki jako metakompetencje przedsiębiorstwa

Adam Czerwiński, Zagadnienie kosztów w logistyce informacji

Anna Bruska, Epistemologiczne źródła skandynawskiego i amerykańskiego nurtu w badaniach nad logistyką i łańcuchami dostaw

Danuta Kisperska-Moroń, Ewolucja koncepcji społecznych aspektów funkcjonowania łańcuchów dostaw

Władysław Szczepankiewicz, Janusz Liber, Współpraca w łańcuchu dostaw jako element zapobiegania stratom w sektorze FMCG

Danuta Kempny, Operatorzy logistyczni w sieci dostaw synchronicznych

Anna Bruska, Sabina Kauf, Rafał Matwiejczuk, Integracja logistyki i marketingu w zarządzaniu łańcuchem dostaw - wybrane problemy

Maciej Szymczak, Logistyka międzynarodowa w świetle koncepcji Piotra Blaika

Tadeusz Pokusa, Logistyka humanitarna - istota, warunki skuteczności i porównanie z ujęciem klasycznym

Sabina Kauf, Problemy komunikacyjne a lokalizacja przedsiębiorstw logistycznych - nowe zagadnienie zintegrowanego planowania rozwoju miasta

Część IV. Logistyka a inne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem

Stanisława Sokołowska, Paweł Szwiec, Zarządzanie międzykulturowe -problemy metodologii badań

Jan Długosz, Ewolucja roli klienta we współczesnych koncepcjach zarządzania

Maria Sławińska, Kierunki rozwoju marketingu jako koncepcji zarządzania

Dorota Potwora, Witold Potwora, Od marketingu społecznego do marketingu 3.0 - proces czy "zaklinanie" rzeczywistości?

Halina Szulce, Znaczenie działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa


241 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022