|
LOGISTYKA I INNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA W NAUKACH EKONOMICZNYCH
KAUF S. wydawnictwo: WYD UN OPOLE , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 35.80 Twoja cena 34,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Logistyka i inne koncepcje zarządzania w naukach ekonomicznych
Księga jubileuszowa dedykowana profesorowi dr hab. Piotrowi Blaikowi w
siedemdziesiątą rocznicę urodzin
Słowo wstępne
Część I. Charakterystyka działalności naukowej Profesora Piotra Blaika
List gratulacyjny Rektorów Uniwersytetu Opolskiego - prof. dr hab. Krystyna Czają i
prof. dr hab. Stanisława Sokołowska
Życiorys zawodowy prof. zwycz. dr. hab. Piotra Blaika (Sabina Kauf)
Wykaz publikacji w dorobku naukowym Profesora Piotra Blaika (oprać. Sabina Kauf)
Część II. Profesor Piotr Blaik - przyjaciel, współpracownik, nauczyciel
(kilka refleksji o Jubilacie)
Słowo o Panu Profesorze Piotrze Blaiku (Zbigniew Mikołajewicz)
Profesor Piotr Blaik - uczony, dydaktyk i wychowawca (Janusz Słodczyk)
Profesor Piotr Blaik jako nauczyciel akademicki i twórca kierunku logistyka na Wydziale
Ekonomicznym (Anna Bruska, Sabina Kauf, Rafał Matwiejczuk)
Profesor Piotr Blaik - mistrz i nauczyciel (wychowankowie z Katedry Logistyki i
Marketingu)
Część III. Logistyka w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami
Elżbieta Gołembska, Miejsce współczesnej logistyki w ekonomii i zarządzaniu
Jacek Szołtysek, Paradygmat logistyki a paradygmaty w logistyce
Rafał Matwiejczuk, Kompetencje logistyki jako metakompetencje przedsiębiorstwa
Adam Czerwiński, Zagadnienie kosztów w logistyce informacji
Anna Bruska, Epistemologiczne źródła skandynawskiego i amerykańskiego nurtu w
badaniach nad logistyką i łańcuchami dostaw
Danuta Kisperska-Moroń, Ewolucja koncepcji społecznych aspektów funkcjonowania
łańcuchów dostaw
Władysław Szczepankiewicz, Janusz Liber, Współpraca w łańcuchu dostaw jako
element zapobiegania stratom w sektorze FMCG
Danuta Kempny, Operatorzy logistyczni w sieci dostaw synchronicznych
Anna Bruska, Sabina Kauf, Rafał Matwiejczuk, Integracja logistyki i marketingu w
zarządzaniu łańcuchem dostaw - wybrane problemy
Maciej Szymczak, Logistyka międzynarodowa w świetle koncepcji Piotra Blaika
Tadeusz Pokusa, Logistyka humanitarna - istota, warunki skuteczności i
porównanie z ujęciem klasycznym
Sabina Kauf, Problemy komunikacyjne a lokalizacja przedsiębiorstw logistycznych -
nowe zagadnienie zintegrowanego planowania rozwoju miasta
Część IV. Logistyka a inne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem
Stanisława Sokołowska, Paweł Szwiec, Zarządzanie międzykulturowe -problemy
metodologii badań
Jan Długosz, Ewolucja roli klienta we współczesnych koncepcjach zarządzania
Maria Sławińska, Kierunki rozwoju marketingu jako koncepcji zarządzania
Dorota Potwora, Witold Potwora, Od marketingu społecznego do marketingu 3.0 -
proces czy "zaklinanie" rzeczywistości?
Halina Szulce, Znaczenie działań marketingowych w kształtowaniu wartości
przedsiębiorstwa
241 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|