ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 48.00 45,60   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA AUDIOWIZUALNE I CYFROWE WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNEGO SPOŁECZEŃSTWA


GRALCZYK A. KWASIK K. LASKOWSKA M. ADAMSKI A. RED.

wydawnictwo: ELIPSA , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa


Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, czego efektem jest niniejsza publikacja.

Ze wstępu


Wstęp

Część I - Odbiór przekazu audiowizualnego

ks. Ryszard Gołąbek SAC - Różnice między komunikowaniem bezpośrednim i masowym
ks. Zenon Hanas SAC - Koncepcje logosfery i ikonosfery w dyskursie medioznawczym
Kinga Cybulska - Różne formy manipulacji w mediach audiowizualnych
Grzegorz Łęcicki - Psychologiczne, kulturowe i społeczne uwarunkowania odbioru mediów audiowizualnych
Piotr Drzewiecki - Krytyczny odbiór przekazów audiowizualnych
Anna Maślana - Audytorium a publiczność. Uwarunkowania i formy aktywności odbiorczej
Anna Maślana - Interakcje i różne typy więzi między prowadzącymi programy telewizyjne i radiowe a ich odbiorcami
Monika Marta Przybysz - Reklama telewizyjna i radiowa oraz jej wpływ na odbiorcę
Piotr Drzewiecki - Formatowanie stacji radiowych w kontekście różnych gatunków radiowych
Piotr Drzewiecki - Wpływ technologii video oraz VoD (Video-on-Demand) na konsumpcję mediów audiowizualnych

Część II - Cyfrowa rewolucja a etyka, obyczaje, style życia

Katarzyna Sitkowska - Współczesna rewolucja cyfrowa w świetle przewidywań Alvina Tofflera
Aleksandra Gralczyk - Współczesne portale społecznościowe jako nowa forma komunikacji
Paweł Płatek - Portal społecznościowy jako budulec cyberkultury
Marek Robak - Tablet jako medium
Małgorzata Laskowska - Naprawdę jaka jesteś? Aktywność kobiet w social media na wybranych przykładach
ks. Zenon Hanas - Religie w Internecie - Internet w religiach
Piotr Drzewiecki - Technologie mobilne w edukacji i pracy Implikacje społeczno-kulturowe

Część III - Cyfrowa rewolucja a komunikacja medialna

ks. Andrzej Adamski - Fotografia i słowo w prasie
ks. Andrzej Adamski - Telewizja w analogowym i cyfrowym świecie
Piotr Drzewiecki - Mindmapping wspomagany komputerowo jako narzędzie aktywnej i kreatywnej edukacji
Aleksandra Gralczyk - Rola i miejsce cyfrowych systemów informacyjnych w rozwoju konsumpcjonizmu

Biogramy


324 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022