|
STRATEG BĄDŹ TAKIM LIDEREM JAKIEGO POTRZEBUJE TWOJA FIRMA
MONGOMERY C. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 49.90 Twoja cena 47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Strateg
Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma
Książka Strateg, oparta na
kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i
okrzykniętym mianem „legendarnego”, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia
na najistotniejszą rolę przywódcy.
„Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie
Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom
firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się
ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się
spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia.
Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby
prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim
codziennym życiu.
Przez kolejne tygodnie i miesiące Montgomery poddaje
próbie tych cieszących się już pewnymi osiągnięciami menedżerów. Wykorzystując
dyskusje przypadków, rozmowy po godzinach i własne dylematy strategiczne uczestników,
wyjaśnia, czym jest strategia, dlaczego jest ważna i co to znaczy być przywódcą.
Równocześnie przygotowuje ich na zmierzenie się z najistotniejszym pytaniem, jakie
stawia sobie każdy lider w biznesie: Czy ta firma jest naprawdę ważna? Pokazuje w ten
sposób, że strategia nie jest jedynie narzędziem do prześcigania konkurencji,
ale jest najpotężniejszym orężem do kształtowania samej firmy, jakie posiada
przywódca.
Książka Strateg dotyczy
wszystkich przywódców w biznesie – nieważne, czy prowadzą globalne
przedsiębiorstwa, czy małe firmy. Montgomery dzieli się swoimi bezcennymi
spostrzeżeniami i przemyśleniami ze wszystkimi tymi uprzywilejowanymi członkami kadry
kierowniczej. Wydobywając istotę doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń zebranych w
sali wykładowej, Montgomery pomaga przywódcom w rozwijaniu ich umiejętności i
wrażliwości potrzebnej, by sami stali się strategami. To trudna rola, ale wydaje się,
że nie ma chyba ról, które byłyby ważniejsze dla lidera.
Cynthia A. Montgomery nosi tytuł Timken Professor of Business Administration
i do niedawna była szefem Strategy Unit w Harvard Business School, gdzie naucza od
dwudziestu lat. Przez sześć ostatnich lat prowadziła zajęcia poświęcone strategii na
cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry zarządzającej dla właścicieli
zarządzających swoimi firmami, w którym uczestniczyli przywódcy biznesowi ze średnich
form z całego świata. Została wyróżniona przez Greenhill Award, przyznaną za
wyjątkowy wkład w główny kurs strategii w programie MBA w Harvard Business School.
Jest jednym z najlepiej sprzedających się autorów Harvard Business Review, a jej prace
były publikowane w Financial Times, American Economic Review, Rand Journal of Economics,
Strategic Management Journal, Management Science i innych czasopismach. Była członkiem
rad dyrektorów w dwóch firmach z listy Fortune 500 oraz wielu funduszach powierniczych
zarządzanych przez BlackRock, Inc.
216 stron, Format: 14.0x22.5cm, oprawa twarda z obwolutą
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|