Metoda Lean Startup
Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się
wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i
innowacji nadal działamy po omacku.
Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w
nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł
stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.
Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też
działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które
przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać
błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne
sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać
przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili
swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.
Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest
współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił również funkcję dyrektora technologicznego.
Był to jego trzeci startup. Często przemawia podczas różnych wydarzeń biznesowych, a
także doradza wielu startupom, dużym przedsiębiorstwom oraz firmom inwestycyjnym w
zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju produktu. Pełni funkcję
przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School.
Część I. Wizja
- 1. Start (19)
- 2. Definicje (27)
- 3. Proces uczenia się (37)
- 4. Eksperymenty (53)
Część II. Kierunek
- 5. Akt wiary (73)
- 6. Testy (83)
- 7. Pomiary (101)
- 8. Zwrot (albo trwanie) (129)
Część III. Przyspieszenie
- 9. Partia (159)
- 10. Wzrost (177)
- 11. Adaptacja (191)
- 12. Innowacyjność (215)
- 13. Epilog - nie marnuj (231)
- 14. Dołącz do nas (241)
- Pełna przejrzystość (245)
- Podziękowania (246)
256 stron, oprawa miękka