ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.70 38,67   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STYLE ŻYCIA W KOMUNIKACJI KOMUNIKACYJNA STRATYFIKACJA SPOŁECZEŃSTWA


wydawnictwo: LIBRON , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 40.70 Twoja cena  38,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Style życia w komunikacji

Komunikacyjna stratyfikacja społeczeństwa


Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom pokonferencyjny „Communication design”, tom z wystąpieniami z cyklu „Komunikacje w rozmowie”, prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Książka „Style życia w komunikacji” jest wynikiem pracy zespołu badawczego o nazwie janKomunikant. Zawiera wyniki dwuletniego projektu badawczego mającego na celu wyróżnienie komunikacyjnej dyferencjacji polskiego społeczeństwa i związanych z nią stylów życia.


0.Wprowadzenie

1.Stan badań - koncepcje stylów życia i obserwacja komunikacji
1.1.Style życia - kontekst koncepcji
1.2.Prekursorzy
1.3.Różne koncepcje - różne aspekty
1.4.Koncepcja stylu życia a media, reklama i nauka o komunikacji

2.Tradycja socjologiczna
2.1.Społeczeństwo i komunikacja w rozumieniu Niklasa Luhmanna
2.2.Socjologiczna stratyfikacja społeczeństwa a jej komunikacyjna relewancja
2.2.1.Socjologia - założenia stratyfikacyjne
2.2.2.Źródła (problemu?)
2.2.3.Rodzaje stratyfikacji socjologicznej
2.2.4.Stratyfikacja a konstruktywistyczna teoria komunikacji
2.2.5.Porównanie
2.3.Konstruktywistyczne rozumienie społeczeństwa
2.3.1.Hipotezy na temat systemu społecznego
2.3.2.Stratyfikacja systemu społecznego
2.3.3.Stratyfikacja komunikacji

3.Kody lifestyle‘owe - struktura i komunikacyjna funkcja zjawiska
3.1.Kreatywność i creative dass
3.2.Miasto kreatywne

4.Lifestyle - komunikacyjna stratyfikacja społeczeństwa
4.1.Katalogiści
4.2.Bling-bling
4.3.Narodowcy
4.4.Szarzy
4.5.Business style
4.6.Kreatywni
4.7.Alternatywni
4.8.Podsumowanie i wizualizacje

5.Wyniki ankiety
5.1.Co jest dla Pana/Pani ważne w życiu?
5.2.Co Pan/Pani najbardziej lubi?
5.3.Jaka osoba jest lub jakie osoby są dla Pana/Pani osobiście najważniejsza/-e?
5.4.Kto wywarł/Co wywarto największy wpływ na Pana/Pani życie?
5.5.Jak daleko wybiega Pan/Pani w przyszłość, planując swoje życie?
5.6.Po co Pan/Pani pracuje?
5.7.Czym są dla Pana/Pani pieniądze?
5.8.Co robi Pan/Pani w wolnym czasie?
5.9.Jak chciał(a)by Pan/Pani mieszkać?
5.10.Czym jest dla Pana/Pani przeszłość?
5.11.Ubrania jakich marek/firm chętnie by Pan/Pani kupował/a?
5.12.Gdzie by Pan/Pani chętnie spędzałAa urlop oraz w jaki sposób?
5.13.Jakie czasopisma Pan/Pani czyta?
5.14.Jaki samochód chciał(a)by Pan/Pani mieć?
5.15.Gdzie chętnie robi Pan/Pani zakupy?
5.16.Jaki styl życia Panu/Pani odpowiada?
5.17.Zestawienie manifestacji stylów życia

6.Subgrupy według demografii
6.1.Co jest dla Pana/Pani ważne w życiu?
6.2.Co Pan/Pani najbardziej lubi?
6.3.Jaka osoba jest lub jakie osoby są dla Pana/Pani osobiście najważniejszaAe?
6.4.Kto wywarł/Co wywarło największy wpływ na Pana/Pani życie?
6.5.Jak daleko wybiega Pan/Pani w przyszłość, planując swoje życie?
6.6.Po co Pan/Pani pracuje?
6.7.Czym są dla Pana/Pani pieniądze?
6.8.Co robi Pan/Pani w wolnym czasie?
6.9.Jak chciał(a)by Pan/Pani mieszkać?
6.10.Czym jest dla Pana/Pani przeszłość?
6.11.Ubrania jakich marek/firm chętnie by Pan/Pani kupowałAa?
6.12.Gdzie by Pan/Pani chętnie spędzałAa urlop i w jaki sposób?
6.13.Jakie czasopisma Pan/Pani czyta?
6.14.Jaki samochód chciał(a)by Pan/Pani mieć?
6.15.Gdzie chętnie robi Pan/Pani zakupy?
6.16.Jaki styl życia Panu/Pani odpowiada?

Literatura

Aneks

Summary


210 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022