ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 27.50 26,13   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NEW MEDIA STUDIES


KPECKA-PIECH K. WOŹNY A. RED.

wydawnictwo: WYD UN WROCŁAW , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 27.50 Twoja cena  26,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

New Media (Studies)


Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła grono młodych badaczy: doktorantów z Polski, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i Irlandii oraz studentów reprezentujących największe ośrodki akademickie w kraju.

W tomie znalazły się anglojęzyczne i polskojęzyczne artykuły analizujące m.in. zagadnienia związane z zawartością serwisów internetowych, użytkowaniem mediów społecznościowych, kulturą nowych mediów.


Wstęp

Introduction

Piotr Podomarof, Informacja jutro i pojutrze — dystrybucja i zarządzanie danymi a nowe rozwiązania technologiczne

Katarzyna Kopecka-Piech, Do Polish converging media users fulfill expected roles? Multi-platformity as a core of media convergence — You Can Dance show example

Karol Haratyk, Open source = open democracy? Perspektywy przemian polityczności pod wpływem nowych mediów

Paweł Rams, Queerowanie mediów. Polityczność i emancypacja w wirtualnej przestrzeni

Jakub Parnes, Local Internet media: Their contribution to the process of the development of civil society in Poland

Magdalena Dyła, New media — the new society?

Karol Piekarski, Google: From searching for information to algorithmization of society

Ionela Carmen Boşoteanu, Impact of social networking websites

Adriana Ştefănel, Politicians or/and bloggers. Descriptive analysis of Romanian political blogosphere

Dorota Czepik, The content of Internet comments as an auxiliary text in the media content analysis — internauts’ discussion on reemigration from Great Britain

Karolina Woldan-Kośniewska, News titles — a lure for clicks. How Internet news portals use titles to gain advertisements

Georgi Nikolaev Savchev, The new radio — anthropology of minimalist listening

Anna Ginał, Telewizja od zera. Powstanie i funkcjonowanie na rynku medialnym telewizji TVS

Katarzyna Stanisz, Justyna Kucharska, Intercultural communication in the digital era. Diaspora and new media — research possibilities

Michał Gulik, Ciało-w-ciało z medium. Przyczynki do krytycznej analizy cielesności


172 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022