ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TRUDNOŚCI W CZYTANIU I PISANIU ROZWAŻANIA TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE


PIETRAS I. RED.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 38.50 Twoja cena  36,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Trudności w czytaniu i pisaniu

rozważania teoretyczne i praktyczne


Niniejszy tom porusza zagadnienia ważne zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i praktycznej.

Porządkuje wiedzę dotyczącą trudności w uczeniu się, ich różnicowania i charakterystyki a także systemu pomocy uczniom, którzy mają specyficzne problemy edukacyjne. Wskazuje na specyficzne trudności w uczeniu się pisania, jako ważny problem badawczy, dydaktyczny i diagnostyczny.

Zawiera również elementy aplikacyjne dotyczące pomysłów na pracę z osobami z dysleksją na lekcjach języków obcych oraz ważnego komponentu diagnostycznego - diagnozy funkcji poznawczych.

Oddawana do rąk czytelnika książka obejmuje zatem szerokie spektrum zagadnień, z których mogą skorzystać zarówno specjaliści: psychologowie, pedagodzy, logopedzi, metodycy nauczania języków obcych, językoznawcy a także rodzice.


Wstęp

Część I
Trudności w uczeniu się – dyskusja wokół pojęć

Grażyna Krasowicz-Kupis, Emilia Pogoda
Trudności w uczeniu się w perspektywie psychologicznej

Marta Bogdanowicz
Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się w reformującej się szkole

Część II
Trudności w pisaniu

Izabela Pietras
Rozwój umiejętności pisania – przegląd badań

Elżbieta Awramiuk
Trudności w nauce czytania i pisania z perspektywy lingwistycznej

Bożena Rejnowska-Wawryn
Struktura i treść narracji w wypowiedziach pisemnych młodzieży z dysleksją

Część III
Zagadnienia praktyczne

Joanna Mazurkiewicz-Gronowska, Ewa Turczyn-Iskrzak
Profile rozwoju intelektualnego dzieci z trudnościami w uczeniu się… – z doświadczeń poradni psychologiczno-pedagogicznych

Mariola Jaworska
Nauka języka obcego jako czynnik stymulujący i ułatwiający korygowanie zaburzeń związanych ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się

Renata Rybarczyk
Uczeń z dysleksją rozwojową na lekcji języka niemieckiego


160 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022