ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POZYTYWNA PSYCHOLOGIA PORAŻKI JAK Z CYTRYN ZROBIĆ LEMONIADĘ


FORTUNA P.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pozytywna psychologia porażki

Jak z cytryn zrobić lemoniadę


  • Czy potrafisz traktować porażkę jako naturalny etap na drodze do doskonałości?

  • Czy wiesz, jak konfrontować się z niepowodzeniem?

  • Czy zastanawiasz się, jak nauczyć dziecko radzić sobie z porażką?

  • Czy wiesz, czego możesz się nauczyć dzięki porażce?


Porażki wytrącają nas z życiowej równowagi, wzbudzają trudne emocje i blokują dalszą aktywność. Czy zawsze musi tak być? Autor niniejszej książki przekonuje nas, że porażka to doskonała informacja zwrotna, umożliwiająca zweryfikowanie celów życiowych i sposobów ich realizacji, a także jakości relacji z bliskimi osobami, od których oczekujemy wsparcia. Nie należy więc traktować jej negatywnie, gdyż jest niezastąpionym elementem doskonalenia siebie, kształtowania pokory i poczucia własnej wartości.

Porażka pobudza nas do refleksji nad własnym życiem, dzięki czemu może ono stać się przyjemniejsze, bardziej zaangażowane i przepełnione sensem.


Paweł Fortuna – doktor psychologii, doświadczony trener i coach. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego i w Instytucie Psychologii KUL JPII. Ma szerokie zainteresowania poznawcze: komunikacja perswazyjna i obrona przed manipulacją, edukacja medialna, wyobraźnia, przywództwo czy psychologia zachowań konsumenckich. Kieruje firmą doradczo-szkoleniową Fortuna & Fortuna, jest współtwórcą Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie oraz właścicielem Case Study Lab – firmy profesjonalnie zajmującej się opracowywaniem studiów przypadku na potrzeby edukacji. Współpracuje z instytucjami biznesowymi oraz jednostkami administracji publicznej w zakresie rozwoju kompetencji pracowników. Jest autorem licznych strategii negocjacyjnych, telemarketingowych i sprzedażowych. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych i popularyzujących wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego. Jest kompozytorem i autorem tekstów – członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS.


296 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022