ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 38.00 36,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SEKTORZE USŁUG FINANSOWYCH


ANSELL T.

wydawnictwo: ZBP , rok wydania 1997, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Narzędzia zarządzania jakością oraz ich zastosowania

Wraz z nasileniem się zjawiska walki konkurencyjnej i presji na obniżanie kosztów w sektorze usług finansowych coraz większy nacisk kładzie się na podnoszenie i doskonalenie jakości świadczonych usług.
Tony Ansell wyczerpująco omawia narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością oraz sposoby ich praktycznego wykorzystania w bankach, towarzystwach budowlanych i ubezpieczeniowych oraz innych instytucjach finansowych.
Autor bardzo przystępnie opisuje metody wprowadzania kultury pro-jakościowej na wszystkich szczeblach organizacji.


ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SEKTORZE USŁUG FINANSOWYCH
to przewodnik obejmujący:
- rozpoznawanie wymagań klientów;
- analizę problemów;
- gromadzenie informacji zarządczej dotyczącej jakości;
- projektowanie jakości;
- szkolenie i motywowanie pracowników;
- analizowanie procesów prowadzących
- do podniesienia jakości;
- planowanie sytuacyjne.

Opisy są uzupełnione wieloma przykładami, rysunkami i tabelami.

Rozdziały poświęcone najważniejszym programom zarządzania jakością, takim jak kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management - TQM) i BS 5750/ISO 9000 są niezastąpioną lekturą dla wszystkich specjalistów z dziedziny finansów.


Spis rozdziałów:

1. Wprowadzenie - czym jest jakość?

2. Podstawy i metody

3. Wydajność a jakość

4. Historia jakości

5. Szybki start do jakościI: Menedżer jakości i proces poprawy jakości

6. Polityka projakościowa i organizacja projakościowa

7. Kontrola kosztów jakości (QACC)

8. Motywowanie działań projakościowych i korzyści z prazy zespołowej

9. Zarządzanie jakością obsługi klienta

10. Narzędzia i techniki

11. Projektowanie wysokiej jakości i przebieg procesów

12. Szkolenie dla jakości

13. Informacja w zarządzaniu jakością

14. Recepta na sukces - wprowadzenie procedur zarządzania jakością

15. Planowanie sytuacyjne

397 stron, oprawa miękka, format 23,5cmx16cm

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022