Efektywne systemy zarządzania prowadzące do zwiększenia dochodów, obniżki kosztów,
oraz zapewnienia konkurencyjnej obsługi klientów.
Przełomowa pozycja przedstawiająca sprawdzoną metodologię poprawy jakości, zwaną Inżynierią
Jakości, która łączy tworzenie ogólnozakładowych systemów jakości z ostatecznymi
wynikami finansowymi.
Książka pokazuje krok po kroku sposoby realizacji skutecznej ofensywy jakościowej przy
wykorzystaniu najnowszych technik poprawy jakości obsługi, analiz efektywności
organizacyjnej oraz strategii zwiększania rentowności.
Autorzy wyjaśniają jak:
- oceniać strukturę organizacyjną banku i mierzyć jego wyniki w porównaniu z działalnością
konkurentów;
- identyfikować podstawowe źródła problemów w zakresie obsługi klientów;
- tworzyć wielofunkcyjne zespoły poprawy jakości zjednoczone wspólnymi celami;
- wstrząsnąć instytucjonalnymi hierarchiami, które krępują elastyczność i stawiają
sztuczne bariery na drodze do osiągania lepszych wyników;
- stworzyć efektywną i elastyczną strukturę zarządzania w pełni skoordynowaną z
przewodnią misją banku;
- spełnić obietnicę zapewnienia niezawodnej, zindywidualizowanej obsługi klientów.
Spis treści:
1. Fundament jakości w działalności bankowej
2. Sytuacja banków uległa zmianie
3. Odpowiedzią jest program jakości
4. Metoda jakościowej inżynierii wartości
5. Zmiany organizacyjne
6. Realizacja jakościowej inżynierii wartości
7. Dialogi tworzenia wartości
8. Krajowa Odznaka jakości im. Malcolma Baldrige'a
204 strony, oprawa miękka, format 23,5cmx16cm