ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA W STRATEGII ZARZĄDZANIA BANKAMI


PRACA ZBIOROWA

wydawnictwo: WSFIZ BIAŁYSTOK , rok wydania 1999, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Jerzy Borowski: Strategie marketingowe w zarządzaniu bankami komercyjnymi w Polsce. Wybrane problemy

2. Jan Stpiczyński: Problemy restrukturyzacji banków spółdzielczych a działalność marketingowa

3. Genowefa Sobczyk, Robert Furtak, Marcin Lipowski, Radosław Mącik: Jakość usług bankowych w ocenie klientów indywidualnych. Analiza porównawcza

4. Monika Schewior: Marketing w bankach spółdzielczych a potrzeby szkoleniowe

5. Grażyna Szeflińska: Strategie cenowe w koncepcjach marketingowego zarządzania bankami

6. Jerzy Świderski: Rola marketingu w koncepcji budowania wartości rynkowej banku komercyjnego

7. Agata Jonas: Public relations jako instrument kreowania wizerunku banku

8. Lech Ostrowski: Rola bankowego funduszu gwarancyjnego w budowaniu zaufania do sektora bankowego w Polsce

9. Krystyna Backiel: System opieki nad klientem w polskich bankach

122 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022