SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Jerzy Borowski: Strategie
marketingowe w zarządzaniu bankami komercyjnymi w Polsce. Wybrane problemy
2. Jan Stpiczyński: Problemy
restrukturyzacji banków spółdzielczych a działalność marketingowa
3. Genowefa Sobczyk,
Robert Furtak, Marcin Lipowski, Radosław Mącik: Jakość usług bankowych w ocenie
klientów indywidualnych. Analiza porównawcza
4. Monika Schewior: Marketing
w bankach spółdzielczych a potrzeby szkoleniowe
5. Grażyna Szeflińska: Strategie
cenowe w koncepcjach marketingowego zarządzania bankami
6. Jerzy Świderski: Rola
marketingu w koncepcji budowania wartości rynkowej banku komercyjnego
7. Agata Jonas: Public
relations jako instrument kreowania wizerunku banku
8. Lech Ostrowski: Rola
bankowego funduszu gwarancyjnego w budowaniu zaufania do sektora bankowego w Polsce
9. Krystyna Backiel: System
opieki nad klientem w polskich bankach
122 strony