ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING BANKOWY


KOLASA M.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 49.50 Twoja cena  47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami.

W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni tę pracę wyjątkową.

W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:

Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?

Jak obecnie kształtuje się polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania się kanałów?

Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?

Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?

Jakie narzędzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?

Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?

Jak kształtuje się marketing wewnętrzny w banku?


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Teoria marketingu bankowego
1.1. Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu
1.2. Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowy

Rozdział 2. Produkt i jego cena
2.1. Produkty i usługi bankowe i ich cena
2.2. Trendy w systemie bankowym
2.2.1. Pakietyzacja
2.2.2. Indywidualizacja kart płatniczych
2.2.3. Bancassurance
2.2.4. "Lokata w związku z funduszem"
2.2.5. Banki a środki z Unii Europejskiej

Rozdział 3. Dystrybucja produktów i usług banku
3.1. Istota dystrybucji produktów i usług bankowych a rola segmentacji klientów
3.2. Rodzaje kanałów dystrybucji
3.3. Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów i usług bankowych
3.3.1. Oddział banku
3.3.2. Dorady mobilni
3.3.3. Poczta Polska i bankowość pocztowa
3.3.4. Bankowość elektroniczna
3.3.4.1. Pojęcie bankowości elektronicznej
3.3.4.2. Bankomat
3.3.4.3. "Bank w komórce"
3.3.4.4. Bankowość internetowa
3.3.4.5. Contact Center
3.3.4.6. Home banking a office i corporate banking
3.3.4.7. Pośrednie, czasem bezpośrednie, kanały dystrybucji

Rozdział 4. Promocja i Public Relations w działalności banku
4.1. Promocja
4.2. Public Relations
4.2.1. Sponsoring w działalności banku
4.2.2. Public Relations jako nowe narzędzie polityki nadawania marki w polskiej bankowości
4.3. Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji
4.3.1. Pojęcie, funkcje i rodzaje reklamy
4.3.2. Cykl życia produktu i usługi bankowej a reklama produktowa i wizeninkowa
4.3.3. Reklama wizualna
4.3.3.1. Reklama prasowa
4.3.3.1.1. Merchandising jako podstawowa reklama innych form wizualnych
4.3.4. Reklama audiowizualna
4.3.4.1. Reklama telewizyjna
4.3.4.2. Reklama kinowa i innych form audiowizualnych
4.3.5. Reklama radiowa i innych form akustycznych
4.3.6. Reklama internetowa
4.3.7. Rzetelność i etyka w działalności reklamowej banków

Rozdział 5. "Piąty element"
5.1. Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego
5.2. Idea jakości w polskich bankach
5.3. Customer Relationship Management jaka nowa jakość w banku
5.4. Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowości

Zakończenie
Bibliografia

155 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022