ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CZAS REFORMATORÓW. DLACZEGO W BIZNESIE ZWYCIĘŻAJĄ NAJBARDZIEJ ORYGINAL


TAYLOR W.C. LABARRE P.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 61.00 Twoja cena  57,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM

Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że na każdym rynku jest miejsce na precedens. Znajdź nowe rozstrzygnięcia ponadczasowych dylematów. Ta książka otworzy ci oczy na to, co jeszcze do niedawna zdawało się niemożliwe.

Autorzy zabiorą cię w rejs po nieznanych wodach przyszłości. Pokażą ci reformatorów - ludzi i firmy, które zmieniły trajektorie ewolucji swoich branż. Kiedy raz spojrzysz na swoją firmę i branżę oczami reformatora, rzeczywistość już nigdy nie będzie dla ciebie taka, jak przedtem. I nie będziesz wątpić w to, że nowy czas nadchodzi. Czas reformatorów. Zostań jednym z nich:

- szukaj rozwiązań tam, dokąd inni jeszcze nie dotarli;

- zerwij ze zbiorowym myśleniem w swojej branży;

- znajduj słabe strony Goliatów: dowiedz się, jak sprytni odbierają silnym;

- wpisuj antykomercyjne idee w model biznesowy swojej firmy;

- zbuduj organizację wspólnotową w miejscu hierarchicznej;

- znajdź brakujące ogniwo konwencjonalnego marketingu.

Napisz swój biznesplan na XXI wiek!


William C. Taylor jest współzałożycielem i redaktorem naczelnym Fast Company. Za jego zarządu redakcja tego znanego czasopisma zdobyła wiele prestiżowych nagród (w tym dwie za najlepszy magazyn w USA) i obudziła ogień pasji wśród czytelników: zarządzających i przedsiębiorców. Taylor ma stałą kolumnę "Under New Management" w New York Times. Jego eseje i wywiady z zarządzającymi są publikowane także w czasopiśmie Harvard Business Review. Mieszka w Wellesley w stanie Massachusetts, z żoną i dwiema córkami.

Polly LaBarre przez osiem lat była redaktorką w Fast Company. Pisała artykuły na temat strategii, kreatywności i osobistego sukcesu. Była jednym z gospodarzy prowadzących w Fast Company prestiżowe konferencje biznesowe z serii Real Time. Jej wywiady i rozmowy z gwiazdami biznesu z całego świata są emitowane na antenie CNBC w programie Good Morning America oraz telewizji PBS w programie Nightly Business Report. Mieszka w Nowym Jorku.


"Czas reformatorów wyprowadza nas z błędnego myślenia o biznesie. Jeśli w głębi duszy wiesz, że masz rację, lecz ulegasz presji konwencjonalnie myślącej większości, szukasz inspirującej alternatywy tradycyjnej myśli biznesowej, to ta książka jest dla ciebie".
Robert B. Reich, profesor polityki społecznej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, były sekretarz stanu USA do spraw pracy

"Potrzebujemy konkretnych, przekonujących i inspirujących przykładów doskonałości. W tej książce znajdziesz ich mnóstwo. William C. Taylor i Polly LaBarre, błyskotliwi obserwatorzy i analitycy, otwierają nam oczy na przyszłość biznesu. Nie czytałem tej książki. Pochłonąłem ją. Ona otwiera oczy na przyszlośc biznesu".
Tom Peters, współautor bestsellera "W poszukiwaniu doskonałości"

"Gdyby ta książka ukazała się, zanim założyłem firmę TheStreet.com, oszczędziłbym inwestorom (i sobie) stu milionów dolarów, ponieważ codziennie korzystałbym z lekcji reformatorów. Jeśli masz albo chcesz założyć firmę, ta książka jest dla ciebie!".
Jim Cramer, gospodarz programu Mad Money

"W biznesie, tak jak w baseballu, więksi i bogatsi nie zawsze wypadają lepiej. Ta książka jest podręcznikiem konkurowania w dwudziestym pierwszym wieku. Uświadamia, że w konkurencyjnym otoczeniu zwycięża ten, kto ma przewagę w myśleniu. Jeśli chcesz być wielki, musisz zmienić zasady gry. Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić".
Billy Beane, dyrektor generalny Oakland A's

"Czytałam tę książkę i zaznaczyłam tyle rewolucyjnych pomysłów, że skończył mi się flamaster! Taylor i LaBarre pokazują zarządzającym i przedsiębiorcom siłę oryginalnych pomysłów i autentycznych wartości. My w naszej organizacji codziennie wprowadzamy je w życie".
Maxine Clark, założycielka i dyrektor zarządzająca Build-a-Bear Workshop, współautorka książki "The Bear Necessities of Business: Building a Company with Heart"


Spis treści

Wprowadzenie: Co obiecujemy reformatorom?

CZĘŚĆ I SPRYTNIEJSI OD KONKURENCJI

1. Nie tyle firma, ile słuszna sprawa: strategia adwokacka

O jakie idee walczy twoja firma?
Czy ścinasz rywali podkręconą piłką?
Zmiana toru: jedyna w swoim rodzaju stacja, która zmieniła oblicze telewizji

2. Konsekwencje konkurowania: burzyciele, dyplomaci i nowe spojrzenie na biznes

Czy potrafisz prowokować, nie wystawiając się na miażdżący cios?
Dlaczego reformatorskie firmy tworzą własne słownictwo
Cementowanie misji: wartości agencji reklamowej wygrawerowane w betonie

3. Pierwsza lekcja reformatorów: tworzenie rewolucyjnej strategii

Dlaczego czas naśladowców się kończy
Rewolucyjne pytania o sposób konkurowania

CZĘŚĆ II  INNOWACYJNOŚĆ W NOWYM WYDANIU

4. Niewyczerpalne źródło pomysłów. Dlaczego nikt nie jest tak bystry jak wszyscy?

Jak przekonać geniuszy, by chcieli z tobą współpracować (nie będąc na twojej liście płac)
Dlaczego otwarta współpraca wymaga rywalizacji?
Eureka! Jak otwarty lider wywołał internetową gorączkę złota

5. Innowacyjność. Model otwartej współpracy

Czy twoja firma potrafi działać w trybie otwartym?
Dlaczego wielcy liderzy "codziennie przychodzą głupcami""
Oddolna moc umysłów: jak wiekowy gigant stworzył nowy model kreacji

6. Druga lekcja reformatorów: budowanie otwartej firmy

Wspólnota umysłów: projektowanie innowacyjności otwartej

CZĘŚĆ III LEPSZA WIĘŹ Z KLIENTAMI

7. Od sprzedawania wartości do dzielenia wartości: pokonać barierę nasycenia rynku

Doskonałe produkty i niezadowoleni klienci: jak to możliwe?
Jak stworzyć kultową markę w martwej branży
"Naszą kategorią jest nasz klient" - sklepy sprzedające poczucie tożsamości

8. Subtelne gesty, silne sygnały. Strategie wyróżniające firmę spośród tłumu

Sprzedawaj tam, gdzie są twoi klienci, a nie konkurenci
Jak panowie kupują paniom misie
Dlaczego wygrywa firma, której klienci uczą się od siebie nawzajem

9. Trzecia lekcja reformatorów: budowanie więzi z klientami

Nowe myślenie o budowaniu marki

CZĘŚĆ IV PRACA OD NOWA

10. Firma to ludzie

Czy masz udział w rynku talentów większy niż w rynku produktów?
Jak szukać wielkich ludzi, którzy nie szukają ciebie
Charakter konkurowania: dlaczego najbliższe sercu linie lotnicze zatrudniają ludzi z "duchem wojownika"

11. Od pracowania do konkurowania: gwiazdy, systemy i dobre środowisko pracy

Pierwsze prawo przywództwa: "Gwiazdy nie pracują dla idiotów"
Jak wolni strzelcy stają się graczami zespołowymi
Od biurokracji do adhokracji: zalety chaosu w środowisku pracy

12. Czwarta lekcja reformatorów: trenowanie umiejętności interpersonalnych

Test rekrutacji: czy działasz na rynku pracy tak konsekwentnie jak na rynku klientów?
Dodatek: Kuchnia reformatora
Przypisy końcowe
Podziękowania
Indeks

320 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022