"Przelicz to na pieniądze" pokazuje firmom, jak skutecznie
komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi.
Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów
wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku
swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu
nie potrafi oszacować wartości, którą ich klienci otrzymują w produktach ich własnej
firmy. Argumentacja handlowa takich pracowników sprowadza się do najbardziej
prymitywnego czynnika - ceny.
Rozwiązaniem jest takie podejście do sprzedaży i marketingu, które wykracza poza
zachwalanie własnego produktu, a polega na obliczeniu pieniężnego zysku, jaki klient
otrzymuje w zamian za zapłaconą cenę. Książka szczegółowo przedstawia, jak to
zrobić. Dobre firmy odnoszą sukcesy dzięki odkrywaniu sposobu, w jaki ich klienci
zarabiają, i takim wykorzystaniu własnych zasobów, aby klienci mogli zarabiać jeszcze
więcej. Przeliczanie na pieniądze jest kluczową dyscypliną pozwalającą każdej
firmie wspiąć się na wyżyny sukcesu handlowego.
Fox i Gregory stworzyli szczegółowy przewodnik, który czyni
przeliczanie na pieniądze fundamentem strategii biznesowej. To solidna wiedza, dlatego ta
książka nie jest przeznaczona dla tych "specjalistów" od marketingu, których
jedyną umiejętnością jest mydlenie oczu własnemu pracodawcy. To książka dla tych,
którzy są gotowi zakasać rękawy, aby naprawdę czegoś dokonać dla swojej firmy.
304 strony, format: 130 x 190 mm, oprawa: twarda, szyta, lakierowana