Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji
Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego
biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na
kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:
- szczypta kreatywności,
- dwie łyżki wyciągu z pasji,
- porcja trwałych relacji z klientem,
- pół szklanki poufnych informacji,
by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez
względu na branżę, w której działasz.
W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia",
Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować
ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie
oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w
sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka
Formuła..."
"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w
którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" - wychodzi od oferty nie
do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji
Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a
następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna,
ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i
działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.
Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:
- Odszukaj spragnione masy.
- Zaspokój ich pragnienie.
- Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz
dzielić z innymi.
Spis treści
Rozdział 1. Wprowadzenie - H×2+O
Rozdział 2. "Mam tysiąc kanałów telewizyjnych, ale większość z nich to
śmieci"
Rozdział 3. Grupowanie
Rozdział 4. Wielkie grupowanie
Rozdział 5. Wielka Formuła
Rozdział 6. Dlaczego Wielka Formuła działa
Rozdział 7. Wielka Formuła - krok 1.: Oferta nie do odrzucenia
Rozdział 8. Wielka Formuła - krok 2.: Przedstaw Ofertę nie do odrzucenia spragnionym
masom
Rozdział 9. Wielka Formuła - krok 3.: Sprzedaj im drugą szklankę
Rozdział 10. Poszukując spragnionych mas
Rozdział 11. Taktyki drugiej szklanki
Rozdział 12. Wielka Formuła w historii
Rozdział 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę
Skorowidz
281 stron, A5, miękka oprawa