ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WIELKA FORMUŁA. MAXIMUM ZYSKU, MINIMUM STRAT.


JOYNER M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji

Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:

  • szczypta kreatywności,
  • dwie łyżki wyciągu z pasji,
  • porcja trwałych relacji z klientem,
  • pół szklanki poufnych informacji,

by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.

W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła..."

"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" - wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.

Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:

  • Odszukaj spragnione masy.
  • Zaspokój ich pragnienie.
  • Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi.

Spis treści

Rozdział 1. Wprowadzenie - H×2+O

Rozdział 2. "Mam tysiąc kanałów telewizyjnych, ale większość z nich to śmieci"

Rozdział 3. Grupowanie

Rozdział 4. Wielkie grupowanie

Rozdział 5. Wielka Formuła

Rozdział 6. Dlaczego Wielka Formuła działa

Rozdział 7. Wielka Formuła - krok 1.: Oferta nie do odrzucenia

Rozdział 8. Wielka Formuła - krok 2.: Przedstaw Ofertę nie do odrzucenia spragnionym masom

Rozdział 9. Wielka Formuła - krok 3.: Sprzedaj im drugą szklankę

Rozdział 10. Poszukując spragnionych mas

Rozdział 11. Taktyki drugiej szklanki

Rozdział 12. Wielka Formuła w historii

Rozdział 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę

Skorowidz

281 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022