ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROMOCJA W INTERNECIE. NARZĘDZIA, ZARZĄDZANIE, PRAKTYKA.


MAZUREK G.

wydawnictwo: ODDK , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 151.00 Twoja cena  143,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta to podstawowe kompendium wiedzy na temat praktycznego zastosowania marketingu

Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.

Jeśli zatem chcesz:

  • optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
  • właściwie stosować reklamę w Internecie,
  • zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
  • kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
  • mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line,


możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:

  • zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
  • podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
  • modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.

"Promocja w Internecie" to żródło wiedzy dla:

  • praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów - zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego,
  • dydaktyków marketingu - zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem,
  • studentów - gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.

Dr Grzegorz Mazurek jest pracownikiem naukowym Katedry Marketingu WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Pracuje również jako niezależny konsultant i trener w zakresie marketingu internetowego oraz e-biznesu. Opublikował wiele artykułów specjalistycznych i naukowych wydanych w kraju i za granicą. Jego zainteresowania naukowe to szeroko rozumiane innowacje w marketingu, a także rozwój idei społeczeństwa opartego na wiedzy. Od 2000 roku autor związany jest zawodowo z branżą internetową. Do tej pory zrealizował szereg projektów o charakterze strategicznym, operacyjnym i doradczym dla takich marek, jak m.in.: Eden, Egmont, IKEA, Kredyt Bank S.A., Majonez Kielecki, Meble.pl, Michelin, Monsanto, Nikon, Nokia Poland, Polpharma, PZU Życie, Unizeto Technologies. Przez ponad trzy lata pracował na stanowisku kierowniczym w wiodącej agencji interaktywnej w Polsce - K2 Internet S.A.


Spis treści

Wstęp

Rozdział I. Znaczenie Internetu dla działalności promocyjnej

  1. Instrumenty promocji w Internecie
  2. Strategiczne ujęcie promocji prowadzonej w Internecie
  3. Błędy i pułapki w zarządzaniu działalnością promocyjną w Internecie

Rozdział II. Internetowa witryna firmowa

  1. Istota oraz cele realizowane przez witrynę firmową
  2. Podmioty zaangażowane w tworzenie i zarządzanie internetową witryną firmową
  3. Tworzenie internetowej witryny firmowej
    1. Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej
    2. Przygotowanie briefu interaktywnego
    3. Wybór podmiotu realizującego projekt
    4. Projektowanie serwisu
    5. Testowanie strony
    6. Uruchomienie oraz popularyzacja adresu strony

Rozdział III. Inne rodzaje witryn internetowych

  1. Witryna produktowa
  2. Witryna ekspercka
  3. Witryna społecznościowa

Rozdział IV. Reklama internetowa

  1. Specyfika i potencjał reklamy internetowej
  2. Formy reklamy internetowej
  3. Reklama za pośrednictwem poczty elektronicznej
  4. Przygotowanie kampanii reklamowej w Internecie - zarządzanie kampanią
  5. Modele zakupu przestrzeni reklamowej w Internecie

Rozdział V. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych

  1. Programy lojalnościowe oparte na korzyściach
  2. Programy lojalnościowe oparte na relacji
  3. Otwarte programy lojalnościowe

Rozdział VI. Promocja uzupełniająca

  1. Kupony
  2. Konkursy
  3. Darmowe próbki

Rozdział VII. Public relations i sponsoring w Internecie

  1. Internetowa witryna firmowa jako platforma działań PR w Internecie
  2. Media relations w Internecie
    1. Specyfika współpracy z mediami internetowymi
    2. Znaczenie portali tematycznych
    3. Wirtualne biuro prasowe na witrynie
  3. Narzędzia komunikacji zewnętrznej
  4. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna z partnerem biznesowym
  5. Monitoring Internetu
  6. Zarządzanie sytuacją kryzysową w Internecie
  7. Skuteczny Internet PR

Rozdział VIII. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek

  1. Wyszukiwarki internetowe
  2. Katalogi internetowe
  3. Serwisy specjalistyczne
    1. Ustalanie optymalnych haseł kluczowych
    2. Optymalizacja serwisu internetowego z punktu widzenia wyszukiwarek
    3. Wykorzystanie płatnych narzędzi do promocji serwisu w wyszukiwarkach
    4. Popularyzacja serwisu w innych miejscach w sieci

Rozdział IX. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line

  1. Mierniki skuteczności i efektywności w Internecie
  2. Model leja
  3. Wskaźniki związane z serwisem internetowym
    1. Wskaźnik lepkości/śliskości serwisu internetowego
    2. Wskaźnik skupienia
    3. Współczynnik świeżości

Rozdział X. Intranet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej

  1. Narzędzia dostępne w ramach aplikacji intranetowej
    1. Znaczenie integracji wiedzy w organizacji
    2. Zarządzanie projektami
    3. Zarządzanie czasem
    4. Zarządzanie zmianą
    5. Wdrażanie nowych pracowników i integracja zespołu
    6. Zarządzanie komunikacją wewnątrz organizacji
  2. Projektowanie aplikacji intranetowej

Rozdział XI. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi

  1. Analiza przedwdrożeniowa
  2. Narzędzia dostępne w ramach aplikacji ekstranetowej
  3. Kształtowanie relacji z partnerami biznesowymi

Rozdział XII. Badania marketingowe w Internecie

  1. Badanie ruchu na witrynie internetowej
  2. Kwestionariusz internetowy
  3. Wirtualne zogniskowane wywiady grupowe
  4. Minisonda
  5. Badanie źródeł wtórnych

Zakończenie
Bibliografia

186 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022