ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYCENA I BUDOWANIE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW INTERNETOWYCH


KOSSECKI P.

wydawnictwo: WAIP , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka stanowić będzie dla Czytelników cenne źródło inspiracji do przemyśleń na temat kreacji wartości w firmach internetowych, identyfikacji nośników wartości oraz metod wyceny.


"Nieoczekiwany i gwałtowny rozwój internetu dał początek nowej dziedzinie biznesu. Wraz z licznie powstającymi wokół internetu przedsiębiorstwami pojawiło się przekonanie, że firmy te mają zapewniony szybki oraz długotrwały wzrost. Dla zdecydowanej większości inwestorów wyznaczały one bowiem całkowicie nową filozofię biznesu. Biznesu przyszłości, w którym idea może być więcej warta od potężnych zasobów "namacalnego" majątku. Życzę miłej lektury i udanych inwestycji". - Piotr Piela, Partner Ernst & Young

"Przedsiębiorstwa internetowe odgrywają coraz większą rolę w gospodarce. Jednocześnie na rynku kapitałowym obserwować można spektakularne wzrosty i spadki cen akcji spółek z tego sektora. W prezentowanej pracy, Autor przedstawił w sposób wyczerpujący mechanizm funkcjonowania oraz proces tworzenia wartości w tej grupie przedsiębiorstw". - dr Andrzej Rutkowski, Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

"Tak zwana nowa ekonomia jest już dzisiaj powszechnym, normalnym składnikiem przedsiębiorczości. Gospodarki wszystkich rozwiniętych rynków wykorzystują obecnie technologie internetowe i od nich zależy ich dalszy rozwój. Takie opracowania i analizy, jak stanowiące treść książki Pawła Kosseckiego, są nieocenioną pomocą dla przedsiębiorców już prowadzących działalność, dla osób zamierzających ją rozpocząć a także dla inwestorów, którzy chcieliby, aby inwestowanie przez nich w innowacyjny, nowoczesny biznes, było inwestowaniem świadomym". - dr Ludwik Sobolewski Prezes Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie


Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ PIERWSZY. NOWA EKONOMIA I KŁOPOTY Z WYCENĄ-PRZEDSIĘBIORSTW INTERNETOWYCH
1.1. Pojęcie nowej ekonomii
1.2. Kłopoty z wycena internetowych przedsiębiorstw
1.3. Bańka spekulacyjna a wycena przedsiębiorstw internetowych
1.4. Rozwój intemetu
1.5. Uczestnicy internetowego rynku.

ROZDZIAŁ DRUGI. CO NOWEGO WPROWADZIŁ INTERNET DO BIZNESU - CZYNNIKI KREOWANIA WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW INTERNETOWYCH
2.1. Specyfika prowadzenia biznesu i czynniki kreowania wartości przedsiębiorstw internetowych
2.2. Model budowania wartości w przedsiębiorstwach internetowych
2.3. Profil przepływów pieniężnych dla firm internetowych
2.4. Łączenie działalności w świecie wirtualnym i w świecie fizycznym - przykład rynku gazetowego
2.5. Problem zaufania w internecie
2.6. Kapitał intelektualny, marka i jej wycena

ROZDZIAŁ TRZECI. METODY WYCENY PRZEDSIĘBIORSTW I MOŻLIWOŚCI ICH ZASTOSOWANIA DO PRZEDSIĘBIORSTW INTERNETOWYCH
3.1. Metody, cele i uwarunkowania wyceny przedsiębiorstw
3.2. Metody majątkowe
3.3. Metody dochodowe
3.4. Metoda venture capital
3.5. Metoda opcji rzeczywistych
3.6. Metody wskaźnikowe (mnożnikowe)
3.7. Metody mieszane
3.8. Wycena wsteczna, analiza scenariuszy

ROZDZIAŁ CZWARTY. POMIAR WARTOŚCI ŻYCIOWEJ KLIENTA I JEGO ZASTOSOWANIE DO WYCENY PRZEDSIĘBIORSTW INTERNETOWYCH
4.1. Wartość życiowa klienta i jej użyteczność do wyceny przedsiębiorstw internetowych
4.2. Segmentacja klientów w modelu wartości życiowej klienta i wycena przedsiębiorstw na jej podstawie
4.3. Wycena przedsiębiorstwa - Wycena.com
4.4. Wycena przedsiębiorstwa - VolPcall.com

ROZDZIAŁ PIĄTY. MONITOROWANIE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW, FUNDUSZE VENTURE CAPITAL ORAZ ICH ROLA W ROZWOJU MŁODYCH PRZEDSIĘBIORSTW INTERNETOWYCH

WYKORZYSTANE SYMBOLE
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW
BIBLIOGRAFIA


147 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022