Przestań szukać doskonałych klientów
Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że "biznes
to wojna", a zdobywanie udziałów na rynku oznacza "pobicie" kogoś
innego. Szczegółowo przedstawiają prosty system uatrakcyjnienia twojej firmy tak
bardzo, że doskonali klienci i interesanci są do ciebie naturalnie przyciągani.
Zbyt piękne, aby było prawdziwe? Hall i Brogniez z powodzeniem zapoznają ze swoją
teorią klientów już od wielu lat, a teraz dzielą się wiedzą, jak ich Plan
strategicznego przyciągania może łatwo i szybko przyciągnąć tych klientów, którzy
idealnie pasują do twojej firmy!
To niewiarygodnie odkrywcza książka ze zdumiewająco praktycznym zastosowaniem. Moc
przyciągania w biznesie jest potężną koncepcją dla każdego, aby rozwijać się
szybciej i z większą przewidywalnością. Super!
- Brian Tracy, autor książek Psychologia sprzedaży oraz Maksimum osiągnięć
Stacey Hall i Jan Brogniez są współzałożycielkami firmy Perfect
Customers Unlimited, eksperymentalnej spółki doradczo-szkoleniowej, która stała się
katalizatorem nowej rzeczywistości marketingu i sprzedaży w przedsiębiorstwach .
Fachowcy w branży przypisują STACEY HALL odkrycie i uruchomienie nowej rzeczywistości
marketingowej - Strategicznej Synchroniczności. Dzięki tej zmieniającej paradygmaty
metodologii setki dyrektorów korporacji, działów sprzedaży i zespołów szkoleniowych
stało się potężnymi magnesami, które szybko i z łatwością przyciągają
najdoskonalszych i przynoszących największe zyski klientów. Stacey wykazuje się
ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu światowych planów
marketingowych dla przedsiębiorstw takich jak FedEx, Budget Rent a Car Corporation czy
University of Houston.
JAN BROGNIEZ - jej mistrzostwo w planowaniu strategicznym i wyostrzony zmysł do
interesów doprowadziły do opracowania Kursu Strategicznego Projektowania - systemu
wynajdywania i osiągania śmiałych celów, tworzenia organizacyjnych procedur w
krótszym czasie, niż wcześniej było to możliwe. Jan opracowuje i prowadzi warsztaty
dla klientów, wyjazdy motywacyjne dla firm oraz kursy planowania dla kadr
zarządzających.
Spis treści:
Przedmowa
Podziękowania
Wprowadzenie. Synchroniczność z doskonałymi klientami i interesantami
Część I. Sześć standardów strategicznej synchroniczności
Rozdział 1. Bądź świadom swojej misji
Rozdział 2. Masz moc przyciągania wszystkiego,czego zapragniesz
Rozdział 3. Podobieństwa się przyciągają
Rozdział 4. Postaw na współpracę, nie rywalizację
Rozdział 5. Klienci i pracownicy pragną twojego sukcesu
Rozdział 6. Stwórz atmosferę spełnienia
Część II. Plan strategicznego przyciągania klientów
Rozdział 7. Jakimi cechami powinni charakteryzować się twoi doskonali klienci?
Rozdział 8. Co motywuje twoich doskonałych klientów?
Rozdział 9. Jakiej oferty i jakich świadczeń oczekują od ciebie doskonali
klienci?
Rozdział 10. Co powinieneś poprawić, aby nawiązać lub zachować relacje z
doskonałymi klientami?
Rozdział 11. Mnogość: kiedy jeden plan nie wystarcza
Część III. Strategiczne przyciąganie w praktyce: 21 wskazówek na każdy
dzień
Wskazówka 1. Przyciągasz skuteczniej, jeśli dostrzegasz horyzont
Wskazówka 2. Przyciągasz skuteczniej, jeśli uświadamiasz doskonałym klientom,
że są doskonali
Wskazówka 3. Przyciągasz skuteczniej, gdy rozumiesz, że twoi klienci cię
poszukują
Wskazówka 4. Przyciągasz skuteczniej, gdy wprowadzasz nieodzowne udoskonalenia
Wskazówka 5. Przyciągasz skuteczniej, gdy słuchasz wewnętrznego głosu
Wskazówka 6. Przyciągasz skuteczniej, gdy dostrzegasz związek między kryzysem
a przełomem
Wskazówka 7. Przyciągasz skuteczniej, gdy zmieniasz sytuację
Wskazówka 8. Przyciągasz skuteczniej, gdy uznajesz dokonania i zobowiązujesz
się do ukończenia zadań
Wskazówka 9. Przyciągasz skuteczniej, gdy dzielisz się sobą
Wskazówka 10. Przyciągasz skuteczniej, gdy przyjmujesz do wiadomości, że
czegoś nie wiesz
Wskazówka 11. Przyciągasz skuteczniej, gdy poddajesz się strumieniowi zdarzeń
Wskazówka 12. Przyciągasz skuteczniej, gdy nie boisz się zakłóceń
Wskazówka 13. Przyciągasz skuteczniej, gdy twoim celem jest obfitość
Wskazówka 14. Przyciągasz skuteczniej, gdy cieszysz się z sukcesów innych
ludzi
Wskazówka 15. Przyciągasz skuteczniej, gdy natychmiast przystępujesz do
działania
Wskazówka 16. Przyciągasz skuteczniej, gdy jawisz się jako ekspert
Wskazówka 17. Przyciągasz skuteczniej, gdy wygospodarowujesz przestrzeń na twórcze
działanie
Wskazówka 18. Przyciągasz skuteczniej, gdy czasem zaszalejesz
Wskazówka 19. Przyciągasz skuteczniej, gdy łamiesz się chlebem z konkurentem
Wskazówka 20. Przyciągasz skuteczniej, gdy masz jasny obraz samego siebie
Wskazówka 21. Przyciągasz skuteczniej, gdy wypatrujesz zapowiedzi przyszłych
atrakcji
Wskazówka dodatkowa 1. Poproś - zaproponuj - podziękuj. Donna Fisher
Wskazówka dodatkowa 2. Otul swoim blaskiem rozleglejszą przestrzeń. Doug
Upchurch
Bibliografia
Nota o autorkach
224 strony, B5, miękka oprawa