ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIZNES W STYLU RICHARDA BRANSONA. 10 TAJEMNIC TWÓRCY MEGAMARKI


DEARLOVE D.

wydawnictwo: REGAN PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes w stylu Richarda Bransona to bestseller uchylający rąbek tajemnicy na temat fenomenu człowieka interesu, który zachował ludzką twarz, i spektakularnego sukcesu imperium, którym kieruje od ponad 30 lat, nie bez potknięć i upadków.

Książka komentuje m.in. ostatnie przedsięwzięcia Richarda Bransona: Virgin Trains, Virgin Cola oraz Virgin Active, jak również najbardziej ambitny i przełomowy projekt ze wszystkich dotychczasowych, jakim jest Virgin Galactic, który wkrótce wyniesie pasażerów w przestrzeń kosmiczną.

We współczesnym świecie biznesu Richard Branson stanowi anomalię. W czasach zdominowanych przez strategów jest oportunistą. Za sprawą grupy Virgin powołał do życia zjawisko nie mające precedensu w świecie biznesu. Nigdy wcześniej żadna marka nie objęła swoim zasięgiem tak różnorodnej gamy produktów i usług, odnosząc przy tym tak spektakularny sukces. Branson jako twórca marki nie ma sobie równych.

Jak on to robi?

Książka Biznes w stylu Richarda Bransona nie tylko zdradza sekrety niebywałego sukcesu, lecz z powodzeniem służyć może jako podręcznik zarówno dla osób, które dopiero zaczynają karierę w biznesie, jak i dla tych, którzy funkcjonują już na rozmaitych stanowiskach czy prowadzą własną firmę.

Niniejsza książka oferuje konkretne strategie i lekcje, których przyswojenie może stanowić przełomowy moment w karierze – od mierzenia się z większymi poprzez bycie szybszym niż pocisk po zachowanie ludzkiej twarzy.


Des Dearlove ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zawodzie dziennikarza biznesowego. Były felietonista londyńskiego „The Times” publikuje artykuły w czasopismach i magazynach ukazujących się na całym świecie, takich jak „Financial Times”, „Industry Standard”, „Business 2.0” oraz „Handelsblatt”. Jego książki tłumaczone były na ponad 20 języków. Wspólnie ze Stuartem Crainerem założył Suntop Media oraz firmę konsultingową CrainerDearlove. Do innych wspólnych projektów Desa i Stuarta należą Thinkers 50, pierwszy światowy ranking biznesowych guru, oraz poradnik biznesowy Financial Times Handbook of Management, który zyskał status bestsellera. Des udziela się również jako współredaktor amerykańskiego czasopisma „Strategy+Business”, a także dyrektor stowarzyszony Management Innovation Lab Londyńskiej Szkoły Biznesu.


Spis treści:

Podziękowania
Richard Branson po latach
Życie i czasy Richarda Bransona

Rozdział 1 Mierz się z większymi
Zasada atakowania większych od siebie stanowi dla Virgin praktycznie kredo, ale odgrywa również doniosłą rolę w sukcesie Bransona.
Rozdział 2 Wiecznie młody hipis
Nieformalny styl i nonkonformistyczne podejście Richarda Bransona dały asumpt do ochrzczenia go "hipisowskim kapitalistą".
Rozdział 3 Wszystko podlega negocjacji
Jednym z mniej znanych talentów Bransona są jego doskonałe zdolności negocjacyjne.
Rozdział 4 Niech praca będzie zabawą
Ekscytująca kultura pracy jest najlepszym sposobem motywowania i utrzymania przy sobie dobrych pracowników, a do tego sprawia, że nie trzeba im zbyt dużo płacić.
Rozdział 5 Dbaj o swoją markę
Dbaj o swoją markę, a będzie trwać. Branson wierzy, że dopóki reputacja marki nie dozna uszczerbku, jest ona nieskończenie elastyczna.
Rozdział 6 Uśmiech do kamery
Przyciąganie zainteresowania mediów jest świetnym sposobem na promowanie biznesu. Za każdym razem, gdy zdjęcie Bransona pojawi się w gazecie czy czasopiśmie, promuje markę Virgin.
Rozdział 7 Owce to barany! Przewodź kotowatym
Zamiast oczekiwać, że ludzie będą podążać z nim ślepo, Branson, tworząc środowisko pracy będące wyzwaniem, sprawia, że każdy daje z siebie wszystko.
Rozdział 8 Bądź szybszy niż pocisk
Branson działa szybko, gdy na horyzoncie dostrzega jakąś możliwość. Stworzył wyjątkowo krótki łańcuch decyzyjny.
Rozdział 9 Rozmiar ma znaczenie
Myśl na dużą skalę, ale pamiętaj, że liczy się prostota. Zakładanie przedsiębiorstw to specjalność Virgin.
Rozdział 10 Zachowaj ludzką twarz
Największy dar Bransona polega na tym, że zachowuje ludzką twarz. To jest klucz do jego nieustającego sukcesu -i popularności.
Jak zbudować markę w stylu Bransona

Posłowie
Indeks


168 stron, format: 16.0x24.0cm, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022