ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROWADZENIE MAŁEJ FIRMY W XXI WIEKU


KIRK R.W.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prowadząc małą firmę, możesz osiągnąć wielki sukces!

Motorem gospodarki w XXI wieku są firmy zatrudniające dziesięciu lub mniej pracowników. Trzymasz w ręku nową, uaktualnioną edycję jedynej w swoim rodzaju książki, która uczy, jak otworzyć własną firmę i jak nią zarządzać, by przynosiła zyski.

Książka ta pokazując, jak zaadaptować się do elektronicznej rewolucji, podaje dokładne instrukcje, które pozwolą:


- odpowiedzieć sobie na bardzo ważne pytanie: "Czy mam wszystko, co jest niezbędne, by odnieść sukces we własnej firmie?";
- znaleźć właściwą lokalizację i określić koszty związane z rozpoczęciem działalności;
- opanować sprawdzone metody wyboru partnerów handlowych, sprzedaży, ściągania należności, określania celów, burzy mózgów i rozwiązywania problemów;
- zachęcić jak największą grupę klientów dzięki reklamie, promocji i marketingowi;
- poznać doskonałe techniki zatrudniania, szkolenia i motywowania pracowników;
- zrozumieć nowe przepisy podatkowe i zyskać wiedzę "jak z nimi żyć";
- wykorzystać potęgę marketingu internetowego, poczty elektronicznej, stron www.


Randy W. Kirk jest przedsiębiorcą z powołania. Rozwijał firmy produkcyjne, handlowe i usługowe w wielu branżach. Jego seminaria i szkolenia cieszą się dużą popularnością wśród właścicieli małych i średnich firm w USA. Jest autorem wielu książek, w tym cenionego poradnika dla przedsiębiorców When Friday Isn't Payday: A Complete Guide to Starting, Running-And-Surviving in a Very Small Business.


Spis treści:

Wprowadzenie
CZĘŚĆ I. ZANIM ZACZNIESZ
Rozdział 1. Czym jest samozatrudnienie?
Rozdział 2. Czy masz odpowiednią osobowość?
Rozdział 3. Ile to będzie kosztować?
Rozdział 4. Podstawowe zasady tworzenia budżetu
Rozdział 5. Jaki rodzaj firmy?
Rozdział 6. Rodzaje działalności
Rozdział 7. Zakup działającej firmy
Rozdział 8. Wspólnicy
Rozdział 9. Możliwości pracy w niepełnym wymiarze
godzin
Rozdział 10. Ustalanie celów a sukces
CZĘŚĆ II. ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI
Rozdział 11. Osiąganie celów
Rozdział 12. Przygotowanie biznesplanu
Rozdział 13. Wielkie otwarcie
Rozdział 14. Pierwszy miesiąc
Rozdział 15. Miesiące od drugiego do szóstego
CZĘŚĆ III. PIERWSZE TRZY LATA
Rozdział 16. Od czego zależy sukces w biznesie?
Rozdział 17. Dlaczego firma bankrutuje?
Rozdział 18. Wszechmocna gotówka
Rozdział 19. Personel
Rozdział 20. Rozwój sprzedaży
CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE SOBĄ I INNYMI
Rozdział 21. Zarządzanie firmą
Rozdział 22. Zarządzanie menedżerami
Rozdział 23. Samomotywacja
Rozdział 24. Co robić, gdy odkryjesz, że to nie to
Rozdział 25. Określanie nowych celów
CZĘŚĆ V. ZARZĄDZANIE AKTYWAMI
Rozdział 26. Czy się rozwijać?
Rozdział 27. Kupowanie rozwoju
Rozdział 28. Sprzedaż firmy
Rozdział 29. Sprzedaż części firmy
Podsumowanie
Indeks
Nota o autorze


360 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022