ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE RELACJAMI W USŁUGACH


RED. ROGOZIŃSKI K.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 51.30 Twoja cena  48,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki "następnej" generacji, a więc takie, które zawierałyby coś więcej niż prezencję ogólnej koncepcji, uzupełnionej omówieniem instrumentarium marketingowego i skutecznych metod jego zastosowania. Tym samym można tę książkę traktować jako wprowadzenie w problematykę zarządzania już w nowej "gospodarce sieci" (the network economy).

Czytelnikami tego opracowania powinni być nie tylko studenci wydziałów zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych, ale także praktycy, zwłaszcza słuchacze studiów podyplomowych tematycznie zorientowanych na usługi.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst - Kazimierz Rogoziński

1.1. Czym są relacje?
1.2. Geneza relacyjnego marketingu usług
1.3. Relacje w kontekście różnych wersji marketingu
1.4. Zdefiniowanie marketingu relacyjnego i implikacje z tego wynikające

Rozdział 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług - Marcin Chłodnicki, Kazimierz Rogoziński

2.1. Aksjologiczna i marketingowa interpretacja lojalności klientów
2.2. Relacje ujęte skrajnie: wiązanie i rozstanie
2.3. Analiza fenomenu rezygnacji klienta ze świadczeń usługodawcy

Rozdział 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi - Marcin Chłodnicki, Paweł Zeller

3.1. Zarządzanie relacjami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie usługowym
3.2. Dynamiczne ujęcie biznesowych relacji usługodawcy z usługobiorcą
3.3. Zachowania rynkowe nabywców biznesowych

Rozdział 4. Wspólnoty praktyków jako przykład struktury relacyjnej - Amiz Fazlagić

4.1. Organizacja oparta na wiedzy
4.2. Wspólnoty praktyków jako forma organizacji pracy profesjonalistów
4.3. Przykłady funkcjonowania wspólnot praktyków w organizacjach usługowych
4.4. Podsumowanie

Rozdział 5. Relacje klient/klient - Richard Nicholls

5.1. Odkrywanie znaczenia relacji klient/klient
5.2. Badania empiryczne uwzględniające interakcje klient-klient
5.3. Klasyfikacja interakcji klient-klient
5.4. Strategie zarządzania KKI

Rozdział 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem - Marcin Chłodnicki

6.1. Relacje symboliczne (marka)
6.2. Sieci powiązań rynkowych w usługach profesjonalnych
6.3. Determinanty rozwoju sieci relacji w usługach profesjonalnych

Rozdział 7. Zarządzanie w usługach medycznych - Monika Dobska

7.1. Relacja usługowa
7.2. Korygowanie relacji wewnętrznych (od dominacji do partnerstwa)
7.3. Organizacja komórki ds. marketingu i jakości w szpitalu

Bibliografia


232 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022