|
ELEMENTY PERSWAZJI HISTORIE WNIKAJĄCE W UMYSŁ SPRZEDAWANIE I MOTYWO...
MAXWELL R. DICKMAN R. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 33.00 Twoja cena 31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Według mistrzów opowiadania, jakimi są Richard Maxwell i Robert Dickman, opowiadanie
bardzo przypomina bieganie. Każdy wie, jak to robić, lecz mało kto przebiegł milę w
czasie krótszym niż cztery minuty. Co różni znakomitych biegaczy od całej reszty? Ci
wielcy nie tylko wiedzą, jak odbić się w każdym kroku, ale również — jak w każdym
kroku dopasować do siebie pracę wszystkich mięśni, aby nie zmarnować żadnego
wysiłku i osiągnąć cel. Najlepsi na świecie biegacze znają bieganie na wylot.
Najlepsi na świecie przywódcy znają na wylot opowiadanie.
Maxwell i Dickman uczą czytelnika Elementów perswazji, jak należy opowiadać.
Pokazują, że umiejętność opowiadania jest istotna w każdej branży i że każdy
może wykorzystać jego siłę.
Aby stworzyć — w każdej sytuacji — doskonałe opowiadanie, potrzeba:
- pasji, aby słuchacze byli zainteresowani zakończeniem
- bohatera, który jest siłą napędową akcji
- antagonisty, który przeciwstawia się bohaterowi
- chwili świadomości, w której bohater odkrywa sposób na pokonanie przeszkód
- transformacji — osiągnięcia przez bohatera jego upragnionego celu
Dzięki temu prostemu przepisowi nasze opowiadania pozwolą nam sprzedawać produkty,
inspirować pracowników do rozwiązywania problemów i innowacji — oraz z pewnością
przyniosą nam więcej pieniędzy.
Maxwell i Dickman korzystają ze swych doświadczeń zawodowych (w branży rozrywki i w
dziedzinie doradztwa dla przedsiębiorstw), aby przedstawić przepis na skuteczne
powiadanie. Każde z nich musi obejmować pięć podstawowych elementów: PASJĘ, z jaką
się je powiada, BOHATERA, który prowadzi nas przez akcję opowiadania i pozwala nam
spoglądać na nie jego oczami, ANTAGONISTĘ lub przeszkodę, których pokonanie jest
zadaniem bohatera, chwilę ŚWIADOMOŚCI, która pozwala bohaterowi odnieść zwycięstwo,
oraz naturalny wynik — TRANSFORMACJĘ bohatera i świata.
Zgódźmy się: przewodzenie jest o wiele zabawniejsze od podążania w czyjeś ślady.
Nawet jeśli ktoś nie chce zostać dyrektorem generalnym ani zmieniać świata, z
pewnością chce mieć wpływ na swoją własną pracę i swoje własne idee. A to
właśnie uzyskujemy w ostatecznym rachunku dzięki umiejętności opowiadania.
O AUTORACH
Richard Maxwell udostępnia klientom FirstVoice swoje umiejętności rozwijane w
ciągu 25 lat kariery autora tekstów i producenta w branży filmowej i telewizyjnej. Był
producentem takich filmów fabularnych jak /Wyzwanie/, /Wąż i tęcza/ oraz /W cieniu
Chin/; ponadto jako redaktor scenariuszy współpracował ze wszystkimi głównymi
wytwórniami Hollywood i wieloma producentami niezależnymi. Mieszka w Pacific Palisades w
Kalifornii z żoną Christine.
Robert Dickman zajmuje się coachingiem dla menedżerów z wyższych szczebli
zarządzania, specjalizując się w strategiach narracyjnych w kontekście komunikacji w
przedsiębiorstwie, projektowania produktu i kształtowania marki. Działalność swoją
prowadzi w FirstVoice, agencji doradczej wyspecjalizowanej w wykonywanych na zlecenie firm
szkoleniach w zakresie świadomości mediów. Robert był mnichem w japońskim klasztorze
zen Ryutaku-ji w Mishimie, potem aktorem i specjalistą od coachingu, współpracującym z
najwybitniejszymi aktorami w sprawach gry i komunikacji. Mieszka w Santa Monica w
Kalifornii z żoną Aimee i córką Rylie.
246 strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|