ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY SIEDEM STOPNI WTAJEMNICZENIA W HANDLU


STEVENS H. KINNI TH.

wydawnictwo: MT BISNES , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 68.60 Twoja cena  65,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży



Z tej książki dowiesz się, jak:

- sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji
- zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy
- przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje

Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy „nie zasługują na lojalność klientów” i „nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami”. Dlatego ta książka jest ci potrzebna – ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.
Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.

Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:


1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?
2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?
3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?
4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?
5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?
6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?
7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?


Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group – czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University.
Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach — między innymi w „Business 2.0”, „Selling Power” i „Across the Board”.

Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.
— Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation


248 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022