cena netto + 5% vat
Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej
wdrożenie – na właściwym robieniu rzeczy.
Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie
dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie
badania i doświadczenia wielu ludzi – od wiodących myślicieli po strategów
wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne,
aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i
realizacji własnej strategii.
Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się:
- wybierać strategie, które najlepiej odpowiadają charakterowi
prowadzonych przez nich firm,
- dobierać odpowiednich ludzi,
- dobierać struktury, zasoby i ludzi tak, aby osiągnąć założone cele,
- realizować plany działania, które dają pewność osiągnięcia zamierzonych
wyników.
Konsultant przedmiotu: David J. Collis
Od osiemnastu lat profesor David J. Collis wykłada w Harvard Business School. Jest
również przewodniczącym programów edukacyjnych dla kadry menedżerskiej. Wcześniej
był profesorem w Yale University School of Management i Columbia Business School.
240 stron, oprawa miękka