Techniki skutecznego przekonywania dla biznesmenów to naturalne uzupełnienie
bestsellera Sekrety negocjacji dla biznesmenów, gdyż przekonywanie jest nieodłącznym
elementem negocjacji. Poradnik jest częściowo zmienioną i tematycznie
uaktualnioną wersją książki wydanej w latach dziewięćdziesiątych, która
spotkała się z ogromnym zainteresowaniem i przyczyniła do popularyzacji
sztuki przekonywania w Polsce.
Książka skierowana jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów,
polityków i negocjatorów, ale wiele z poruszanych w niej tematów będzie
przydatnych każdemu, kto aktywnie uczestniczy w życiu społecznym.
Autor omawia w niej różne metody przekonywania oraz techniki,
dzięki którym można poprawić swoją skuteczność w tej dziedzinie.
Udziela też wielu rad jak wykorzystać entuzjazm, charyzmę i humor
w przekonaniu słuchaczy do własnych racji. Duża liczba zamieszczonych
w książce przykładów z życia powoduje, że czyta się ją nie jak
podręcznik, ale jak dobrą beletrystykę.
Roger Dawson, światowej sławy negocjator praktyk, jeden
z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje
zdolności krasomówcze, jeździ po całym świecie prowadząc seminaria dla polityków
i biznesmenów z dziedziny negocjacji, przekonywania i podejmowania
decyzji. Autor prowadził dwukrotnie w Polsce cieszące się dużym zainteresowaniem
seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu.
Spis treści:
Przedmowa
I Wprowadzenie
1 Sześć magicznych kluczy pomocnych w sprawowaniu kontroli nad klientem
2 Okaż entuzjastyczne nastawienie do produktu
3 Dwanaście zasad budowania wiarygodności
4 Jak wzbudzić uczucie zobowiązania u klienta
5 Jak poczucie niedosytu motywuje klientów
6 Wymuszanie ustępstw pod presją czasu
7 Sztuka zdradzania sekretów
8 Potęga asocjacji: kojarzenie naszej argumentacji z czymś pozytywnym
9 Tylko konsekwentne działanie przynosi wyniki
10 Tworzenie więzi - magiczny sposób perswazji
11 Prezentacja przed komisją ds. zakupu
12 Osiem werbalnych sztuczek, które ułatwiają kontrolę klienta
13 Negatywne emocje klienta - jak je odkryć i unieszkodliwić
II Analiza klienta
14 Schematycy i antyschematycy
15 Co motywuje ludzi
16 Motywy podejmowania decyzji przez klientów
III Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce przekonywania?
17 Charyzma, czyli jak sprawić, by klienci nas kochali
18 Dwanaście sposobów emanowania wspaniałą charyzmą
19 Jak rozwinąć wspaniałe poczucie humoru
20 Jak nie zapominać imion
IV Techniki przekonywania
21 Magiczna technika perswazji
22 Osiem sposobów na przekonanie osoby rozgniewanej
23 Jak radzić sobie z trudnymi klientami
24 Przywództwo a umiejętność przekonywania
Epilog
Indeks imion własnych
272 strony, oprawa twarda