Książka zawiera listy kontrolne z zakresu prowadzenia sprzedaży,
zarządzania działem sprzedaży oraz sztuki negocjacji. Listy kontrolne
znakomicie się sprawdzają w skomplikowanych działaniach rutynowych. Korzysta się z
nich, aby za każdym razem nie zastanawiać się od nowa, jakie działania są konieczne
dla uzyskania optymalnych wyników. W dziedzinie sprzedaży, której efektywność wymaga
koordynacji wielu działań, dbałości o szczegóły
i jednocześnie szybkiej reakcji, listy są wyjątkowo użyteczne.
Listy kontrolne dla handlowców pomagają w:
- doskonaleniu jakości i zwiększeniu tempa pracy,
- racjonalizacji podejmowanych działań,
- usprawnieniu organizacji sprzedaży,
- porządkowaniu czynności wykonywanych przy pozyskiwaniu nowych klientów,
przygotowywaniu rozmów handlowych, składaniu ofert oraz odzyskiwaniu utraconych
klientów,
- rekrutacji oraz motywowaniu pracowników działu sprzedaży,
- systematyzowaniu działań związanych ze świadczeniem usług serwisowych i z
negocjacjami.
Książka jest przeznaczona dla handlowców oraz kierowników sprzedaży, którym pomoże
zaoszczędzić czas i zwiększyć skuteczność podejmowanych działań.
Spis treści:
Część I. 20 list kontrolnych dotyczących organizacji sprzedaży i optymalizacji jej
wyników
Część II. 20 list kontrolnych dotyczących prowadzenia sprzedaży oraz motywowania i
kontroli pracowników
Część III. 29 list kontrolnych dotyczących sztuki negocjacji i obsługi klienta
328 stron, B5, oprawa miękka