ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 68.50 65,08   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ


VON DER LINDE B. VON DER HEYDE A.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 68.50 Twoja cena  65,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą – gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele?

W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.

W publikacji:

  • zbiór 25 testów samosprawdzających pomocnych w ocenie własnych umiejętności,
  • liczne, oparte na własnych doświadczeniach autorów wskazówki dostarczające cennych porad.

Spis treści:

Spis testów "Sprawdź się"
Wprowadzenie - Co oferuje ta książka?


Jakie umiejętności i kompetencje są najważniejsze wprowadzeniu rozmów?
1. Empatia
2. Umiejętność komunikowania się i silą perswazji
3. Umiejętność rozwiązywania konfliktów
4. Zorientowanie na cel
5. Zdolność do pracy zespołowej i umiejętność integracji pracowników
6. Umiejętność negocjacji
7. Autorefleksja i gotowość do zmian


1. Najważniejsze zasady prowadzenia rozmowy
1.1 Cztery etapy skutecznej rozmowy
1.2. Którym uchem słuchają pracownicy?


2. Techniki rozmów z pracownikami
2.1. Sterowanie rozmową za pomocą pytań
2.2. Formułowanie przesłań w pierwszej osobie liczby pojedynczej
2.3. Przekonywające argumentowanie
2.4. Domagać się informacji zwrotnych
2.5. Jasne formułowanie poleceń
2.6. Postępowanie w przypadku osób zbyt dużo i zbyt mało mówiących


3. Profesjonalne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
3.1. Jak zbudowana jest rozmowa kwalifikacyjna?
3.2. Podstawa rozmowy: profil wymagań stanowiska
3.3. Pytania podstawą rozmowy kwalifikacyjnej


4. Umiejętność prowadzenia konstruktywnych rozmów z pracownikiem
4.1. Rozmowa dotycząca określenia celów
4.2. Rozmowa oceniająca pracowników
4.3. Coroczna rozmowa z pracownikiem


5. Typowe sytuacje rozmów
5.1. Delegowanie zadań nie jest trudne
5.2. Przekazywanie informacji zwrotnych
5.3. Wyrażanie uznania
5.4. Jak formułować uwagi krytyczne?


6. Postępowanie w sytuacjach konfliktowych
6.1. Co utrudnia rozwiązywanie konfliktów?
6.2. Jak postępować, jeśli jest się samemu uwikłanym w konflikt?
6.3. Mediacje między poróżnionymi pracownikami


7. Formularze i materiał pomocniczy
7.1. Koncepcja dotycząca rozmowy na temat celów
7.2. Koncepcje dotyczące ocen pracowników


Indeks rzeczowy


224 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022