ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.50 44,18   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CZEMU JESZCZE NA TO NIE WPADŁEŚ IDEALNE DOSTROJENIE DO POTRZEB KLIENT


STULI C. MYERS P. SCOTT M.D.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 46.50 Twoja cena  44,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku?

Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy „niedostrojone” popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast „dostrojone” organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane „Rezonatorami”. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały.


Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.

Odkryj szanse, których nie widzą inni
Zyskaj trwała przewagę konkurencyjną
Coś, co naprawdę zmienia rzeczywistość
Stwórz głębokie więzy ze swoim rynkiem




Craig Stull jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Pragmatic Marketing oraz autorem branżowego standardu Schemat Pragmatycznego Marketingu.

Phil Myers jest prezesem Pragmatic Marketing. Poprowadził do sukcesu trzy nowo powstałe firmy z branży technologii, kierował dwiema ofertami publicznymi na rynku pierwotnym i stworzył siedem przebojowych produktów.

David Meerman Scott jest autorem książki the New Rules of Marketing and PR wydenej przez wydawnictwo Wiley, często wygłasza wykłady inauguracyjne podczas różnych imprez oraz prowadzi seminaria dla firmy Pragmatic Marketing.



OPINIE
Gdy firmy myślą, że wiedzą, czego potrzebują ich klienci, finał jest zazwyczaj opłakany. Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?pokazuje krok po kroku, jak tworzyć wyjątkowe produkty lub usługi w obszarach, których nie doceniają organizacje o ugruntowanej pozycji.”
- Rob MacGovern, Założyciel CareerBulider.com Prezes i Dyrektor generalny Jobfox.com

To jedyne w swoim rodzaju i świeże podejście do tego, jak dziś robi się fortunę.
- Rick Page, autor największego bestsellera Hope Is Not a Strategy

Najważniejszą rzeczą, jaką ma do zrobienia dyrektor generalny jest zapewnienie, by jego firma pozostała dostrojona. To nieustające wyzwania wobec ludzi, kultury, strategii, realizacji, ale ten, kto chce zaznaczyć swoja obecność musi nieustannie tworzyć produkty i usługi, które pokocha rynek.
- Steve Bennett, emerytowany Dyrektor Generalny Intuit

Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?to bezpośrednie i zdroworozsądkowe podejście do budowania więzów z rynkiem. Autorzy Stull, Myers i Scott we wspaniały sposób przypomnieli nam to, co : ‘wie już wiele znanych gwiazd i ich współpracowników: ‘Dowiedz się, co podoba się twoim fanom, a potem znajdź sposób, by im to dostarczyć.’”
- Jody Nachtingal, Dyrektor Personalny w Arcadia Group Management i Co-President marki fonograficznej Kissing Booth Music


Spis treści:

Rozdział 1
Dlaczego na to nie wpadliśmy?
Idealne dostrojenie - proces i ta książka
Po co nas słuchać?
Dostrojony agent nieruchomości
Jak uzyskać idealne dostrojenie?
Rezonator
Anatomia rezonatora
Idealnie dostrojona organizacja
Czy idealne dostrojenie to coś dla ciebie?
Jak dążyć do idealnego dostrojenia?
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 2
Nie dostrojeni, tylko zgadujący
Przecież jesteśmy ekspertami!
Dolar, którego nikt nie chciał
Jeśli nie jesteśmy idealnie dostrojeni, to jacy jesteśmy?
Obalamy mit, że liczy się tylko innowacja
Obalamy mit, że dochody to sposób na wszystko
Obalamy mit, że klienci wiedzą najlepiej
Sprzedaż misyjna?
Jesteś idealnie dostrojony czy niedostrojony?
Oprzeć się sile ciążenia
Czy twoja lodówka używa... nowego oprogramowania antywirusowego?
Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?
Czy to rezonator?
Przestań zgadywać
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 3
Bądź idealnie dostrojony
Samo słuchanie obecnych klientów nie wystarcza
To nie wynajem samochodów, tylko Zipcar
Jak firma Zipcar osiągnęła idealne dostrojenie i zbudowała rezonator
Krok 1 - Wyszukaj nierozwiązane problemy
Krok 2 - Zrozum nabywców
Krok 3 - Skwantyfikuj skutki
Krok 4 - Stwórz przełomową jakość
Krok 5 - Wyartykułuj obiecujące idee
Krok 6 - Wytwórz autentyczne więzi
Wprowadzanie na rynek produktów i usług idealnie dostrojonych
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 4
Krok 1 -Wyszukaj nierozwiązane problemy
Może mieli po prostu szczęście?
Poszukiwanie problemów
Wypowiedziane i ciche potrzeby
Przecież nasza firma nie zajmuje się rozwiązywaniem problemów!
Pokaż, jak wypisujesz czek
Spotkania z nabywcami
Idealnie dostrojona lista wskazówek przed rozmową.. Wyszukuj problemy całego rynku, a nie tylko twojej bazy klientów
Klienci
Obserwatorzy
Potencjalni klienci
Dlaczego nie należy słuchać sprzedawców?
Ty nie jesteś swoim nabywcą (ani twoja rodzina)
Inne sposoby wyszukiwania nierozwiązanych problemów
Powstanie Disneylandu
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 5
Krok 2 - Zrozum typy nabywców
Taki sam produkt, różne typy nabywców
Znaczenie typów odbiorców
Idealne wesele
Tatusiowie NASCAR i bezpieczne mamusie
Grokuj swoich nabywców
Aparat fotograficzny dla surferów
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 6
Krok 3 - Skwantyfikuj skutki
Pilne, wszechobecne i nabywcy, którzy chcą płacić
Czy problem jest pilny?
Czy problem jest powszechny?
Czy ludzie zechcą zapłacić za rozwiązanie problemu?
Najpierw pilny, potem powszechny
Kto ma lepsze informacje, ten wygrywa
Kontinuum wpływu idealnego dostrojenia
Rozwiązywanie problemów ludzi w podróży
Ile powinniśmy za to wziąć?
Kluczowy test i typy nabywców
Stworzenie dostrojonej oferty biznesowej
Mierz to, co się liczy
Idealnie dostrojony... bez karty kredytowej
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 7
Krok 4 - Stwórz przełomową jakość
Doznanie wywołujące rezonans
Konstrukcja przełomowego doznania
Produkty i usługi wywołujące rezonans
Twoje wyróżniające kompetencje
Ostateczne doznanie porcji lodów
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 8
Krok 5 - Wyraź nośne idee
Pomysły wywołujące rezonans
Sprawdź, co jest najbardziej porywające
Wystąpienie windowe jest kompasem w naszej firmie. Jaka jest nasza nośna idea?
Ci faceci mnie rozumieją
Nośne idee wywołujące rezonans
Uwaga na deklaracje wizji i misji
Reaguj jak komik
Traktuj każdego pacjenta jak prezydenta
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 9
Krok 6 - Stwórz autentyczne więzi
Autentyczność zawsze wygrywa z "przesłaniami"
Autentyczny i przejrzysty szpital
Bezpośrednia łączność z nabywcą
Komunikacja wysokich lotów
Twoi nabywcy najpierw poszukują rozwiązania problemu w Internecie
Myśl jak wydawca
Musisz oduczyć się tego, czego się nauczyłeś
Co mają wspólnego osioł i marketing?
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 10
Pielęgnuj kulturę idealnego dostrojenia
Każdy krok jest ważny
Mówienie NIE
Sprzedaż i dystrybucja wywołujące rezonans
Dostrojeni pracownicy
Dostrój się teraz
Dziesięć działań, by stworzyć kulturę idealnego dostrojenia
Ty też tak możesz
Podsumowanie rozdziału


Rozdział 11
Wyjdź na rynek z rezonatorem
Siła dostrojenia
Dostrojona kariera
Dostrojony przywódca
Dostrój się już dziś
Podsumowanie rozdziału
Podziękowania
O autorach
O Pragmatic Marketing
Schemat Pragmatycznego Marketingu
Następne kroki


228 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022