ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INNOWACYJNOŚĆ I POTRZEBY PROINNOWACYJNE PRZEDSIĘBIORSTW REGIONU KUJAWS


RED. HAFFER M.

wydawnictwo: WYD. UMK , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 33.50 Twoja cena  31,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem badań, prezentowanych w niniejszym opracowaniu, jest identyfikacja aktywności innowacyjnej oraz potzreb proinnowacyjnych przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego oraz sformułowanie wniosków i rekomendacji dla Regionalnej Strategii Innowacyjnej, mającej tworzyć warunki podniesienia innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego.


Spis treści
Wstęp; Charakterystyka badanych przedsiębiorstw (Maciej Zastempowski) (Podmioty gospodarki narodowej w regionie kujawsko-pomorskim * Liczebność i struktura badanych przedsiębiorstw * Wydatki przedsiębiorstw ponoszone na działalność innowacyjną * Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw); Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw oraz ich potrzeby dotyczące innowacji (Mirosław Haffer) (Rodzaje wdrożonych innowacji i źródła ich pochodzenia * Wpływ wdrożonych innowacji na konkurencyjność przedsiębiorstw * Potrzeby wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach * Postrzegane źródła pochodzenia pożądanych innowacji); Potencjał innowacyjny przedsiębiorstw oraz potrzeby jego rozwoju (Rafał Haffer) (Cele i priorytety działalności innowacyjnej przedsiębiorstw * Wpływ posiadanych zasobów na tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach * Potrzeby rozwoju zasobów tworzących potencjał innowacyjny przedsiębiorstw * Potrzeby zewnętrznego wsparcia przedsiębiorstw w rozwoju proinnowacyjnych zasobów); Stan i potrzeba współpracy przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia sektorowego (Agata Sudolska) (Intensywność współpracy przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia sektorowego * Innowacyjność rezultatów współpracy przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia sektorowego * Potrzeba proinnowacyjnej współpracy przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia sektorowego); Stan i potrzeba współpracy przedsiębiorstw z instytucjami wspierania biznesu (Sławomir Żak) (Rola instytucji wspierania biznesu w pobudzaniu innowacyjności przedsiębiorstw * Intensywność współpracy przedsiębiorstw z instytucjami wspierania biznesu * Wpływ instytucji wspierania biznesu na innowacyjność przedsiębiorstw * Potrzeba umacniania współpracy przedsiębiorstw z instytucjami wspierania biznesu); Ocena instrumentów wspierania innowacyjności przedsiębiorstw (Agata Sudolska) (Znajomość i zakres korzystania przez przedsiębiorstwa z instrumentów wspierania biznesu * Wpływ wykorzystywanych instrumentów na innowacyjność przedsiębiorstw * Potrzeba korzystania przez przedsiębiorstwa z instrumentów wspierania biznesu); Czynniki otoczenia stymulujące i hamujące aktywność innowacyjną przedsiębiorstw (Maciej Zastempowski) (Wpływ czynników makrootoczenia na aktywność innowacyjną przedsiębiorstw * Wpływ instytucji wspierania biznesu na aktywność innowacyjną przedsiębiorstw * Wpływ podmiotów otoczenia sektorowego na aktywność innowacyjną przedsiębiorstw); Wpływ infrastruktury regionu na aktywność innowacyjną przedsiębiorstw (Sławomir Żak) (Regionalne uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw * Wpływ gminnych elementów infrastruktury na aktywność innowacyjną przedsiębiorstw * Wpływ sfery otoczenia biznesu na aktywność innowacyjną przedsiębiorstw * Wpływ infrastruktury społecznej na innowacyjność przedsiębiorstw regionu * Wpływ infrastruktury technicznej na innowacyjność przedsiębiorstw regionu); Wnioski z badań i rekomendacje dla strategii innowacyjnej regionu (Mirosław Haffer) (Wnioski i rekomendacje ogólne * Wnioski i rekomendacje szczegółowe); Zakończenie; Literatura


204 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022