ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W MAŁYCH I ŚREDNICH FIRMACH + CD


ZIÓŁKOWSKI ST. /VADEMECUM MENEDŻERA JAKOŚCI/

wydawnictwo: WNT , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 33.25 Twoja cena  31,59 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W większości dotychczasowych publikacji poświęconych systemom zarządzania jakością (SZJ), które pojawiły się na rynku polskim, aspekty praktyczne związane z procesem wdrażania i certyfikowania tych systemów są poruszane raczej pobieżnie. Autor niniejszej książki, po latach bardzo intensywnych doświadczeń w zakresie opracowywania, wdrażania i prowadzenia systemów zarządzania jakością oraz HCCP w małych i średnich firmach, postanowił podzielić się z czytelnikami swoimi doświadczeniami. W przystępnej i skondensowanej formie przedstawił te informacje, których brak początkowo sam odczuwał mimo ukończenia odpowiednich kursów i zdobycia potrzebnych certyfikatów. Książka składa się ze zwięzłej części teoretycznej oraz płyty CD z nadającą się do kopiowania oraz uniwersalnej adaptacji dokumentacją systemu zarządzania jakością, wzorami formularzy i przykładami zapisów. Na płycie znajdują się także informacje na temat akredytowanych jednostek certyfikujących. Książka jest przeznaczona dla właścicieli i kadry kierowniczej małych i średnich firm, specjalistów zajmujących się opracowywaniem, wdrażaniem i nadzorowaniem SZJ, słuchaczy kursów z zakresu SZJ kończących się uzyskaniem certyfikatu, a także dla studentów kierunku zarządzanie.


Spis treści


CZĘŚĆ 1. Wprowadzenie    
1.1. Wprowadzenie do problematyki zarządzania jakością     
1.2. Geneza norm ISO serii 9000    
1.3. Struktura i charakterystyka rodziny norm ISO 9000:2000    
1.4. Kluczowe cele jakościowe    
1.5. Podejście procesowe    
1.6. Podstawowe zasady zarządzania jakością    
1.7. Wymagana przez normy dokumentacja systemu zarządzania jakością     
1.8. Specyfika oraz problemy małych i średnich firm w okresie głębokiej transformacji gospodarczej i globalizacji rynku    
CZĘŚĆ 2. Planowanie i realizacja systemu zarządzania jakością     
2.1. Planowanie procesów opracowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością     
2.2. Szkolenia niezbędne do wdrożenia i realizacji systemu zarządzania jakością     
2.3. Udokumentowanie systemu i transformacja organizacyjna firmy związana z wdrożeniem systemuządzania jakością    
2.4. Transformacja infrastruktury firmy związana z wdrożeniem systemu zarządzania jakością     
2.5. Badania i monitorowanie systemu oraz objętych systemem procesów produkcyjnych w celu nadzorowania ich zgodności z wymaganiami klientów i normy ISO 9001:2000     
2.6. Badania satysfakcji pracowników, doskonalenie kadry    
2.7. Badania satysfakcji pracowników, doskonalenie kadry    
2.8. Analiza i minimalizacja kosztów związanych z opracowaniem, wdrożeniem i utrzymaniem systemu zarządzania jakością    
CZĘŚĆ 3. Certyfikacja systemu zarządzania jakością    
3.1. Certyfikacja i audity certyfikacyjne    
3.2. Koszty certyfikacji    
3.3. Wybór instytucji certyfikującej    
3.4. Przygotowanie firmy do auditu oraz działania poauditowe    
Bibliografia    
Słownik pojęć i terminów specjalistycznych    
Atlas struktur procesów nadzorowanych przez system zarządzania jakością     
Skorowidz


146 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022