ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZASADA MARCHEWKI DOCENIAJ I MOTYWUJ


GOSTIC A. CHESTER E.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak najwybitniejsi menedżerowie wykorzystują docenianie, by kreować większe zaangażowanie, zatrzymywać utalentowanych ludzi i zwiększać efektywność.

Przedstawiając wyniki jednego z najszerzej zakrojonych badań, jakie kiedykolwiek zostały podjęte, książka Zasada marchewki udowadnia, że najważniejszą cechą osiągającego sukcesy menedżera jest umiejętność częstego i efektywnego doceniania pracowników. Wykorzystując wyniki niezależnie przeprowadzonych przez HealthStream Research badań, które w okresie 10 lat objęły 200 tys. ludzi i dokonując ich analizy, autorzy bestsellerów i eksperci przywództwa Adrian Gostick i Chester Elton udowadniają, że w sytuacji, gdy menedżerowie w konstruktywny sposób chwalą i nagradzają pracowników i wpływają w ten sposób na ich wyższą efektywność, organizacje osiągają znacznie lepsze rezultaty.

Liderzy ci nie zarządzają przy pomocy kija, lecz marchewki i dzięki temu osiągają:
•    Wyższą wydajność
•    Większe zaangażowanie
•    Niższą fluktuację

Przy pomocy studiów przypadku dotyczących takich organizacji jak Disney, DHL, KPMG i Pepsi Bottling Company autorzy pokazują, że właściwą metodą stosowania doceniania jest połączenie go z czterema kluczowymi cechami efektywnego lidera. Gostick i Elton przeprowadzają czytelnika przez wszystkie etapy wykorzystania tych prostych w użyciu, lecz jednocześnie niezwykle skutecznych metod stosowanych przez wybitnych menedżerów, których można się łatwo nauczyć i które dają natychmiastowe rezultaty.
Na docenienie pracownika nie potrzeba wiele czasu i pieniędzy. Wykorzystanie przedstawionych zasad sprawi, że osiągniesz sukces jako lider, a twój zespół wejdzie na nowy, wyższy poziom efektywności.


Adrian Gostick jest autorem książek uznanych za bestsellery przez „New York Timesa” i wiceprezesem The Carrot Culture Group, oddziału O.C. Tanner Company, który zajmuje się doradztwem i szkoleniami. Takie jego książki jak The 24-Carrot Manager i The Levity Effect sprzedawane są w ponad 50 krajach świata.
Chester Elton jest współautorem bestsellerów z serii Marchewki, wykładowcą motywowania i autorytetem w dziedzinie światowych trendów dotyczących kultury organizacyjnej. W O.C. Tanner Company jest konsultantem najwyższego szczebla; pracuje z wieloma firmami z listy Fortune 100



OPINIE
Książka łatwa w odbiorze... Zawiera dane potwierdzające silną korelację między docenianiem, a poziomem zwrotu z zainwestowanego kapitału.
- "The Wall Street Journal”

Fascynująca lektura. Firmy, które doceniają najlepszych są bardziej zyskowne niż te, które tego nie robią… Pełna kreatywnych pomysłów dotyczących nagradzania pracowników.
- „Fortune”

Gostick i Elton są niekwestionowanymi liderami w dziedzinie motywowania i doceniania pracowników.
- John Mullen, dyrektor biura zarządu DHL Express

Zarządzanie przez marchewkę jest lekturą obowiązkową dla tych wszystkich, którzy chcą zwiększyć efektywność organizacji dzięki zaangażowanym pracownikom.
- Ron Nelson, prezes Avis Budget Group, Inc.

Prawdziwy lider wie, dlaczego i kiedy doceniać pracowników. Wykorzystujemy efektywnie tę zasadę zarówno wewnątrz firmy jak i w naszej działalności międzynarodowej.
- Stephen R. Covey, autor bestsellera 7 nawyków skutecznego działania

Zarządzanie przez marchewkę powinno być lekturą obowiązkową dla każdego prezesa i osób, które chcą nim zostać, dla każdego obecnego i przyszłego menedżera, dla każdego studenta szkół biznesu na całym świecie i każdego trenera koszykówki. Jest to podstawowa pozycja dotycząca doceniania, ucząca nie tylko dlaczego doceniać, ale i szczegółowo pokazująca jak to robić efektywnie.
- Scott O’Neil, prezes Madison Square Garden


Spis tresci:

 

Wstęp do uzupełnionego wydania. 7

Część I. Katalizator 13

1. Brakujący składnik 15

2. Cztery podstawy przywództwa 33

3. Katalizator przywództwa 55

4. Altruiści i Interesowni 69

Część II. Kultura zarządzania przez marchewkę 89

5. Tworzenie kultury zarządzania przez marchewkę 91

6. Czy pracownicy są zaangażowani i zadowoleni 97

7. Części składowe zarządzania przez marchewkę 113

8. Marchewkofobia: dlaczego nie doceniamy 145

9. Marchewki na całym świecie . 161

Część III. Zarządzanie przez marchewkę . 185

10. Marchewkowy kalkulator . 187

11. 125 Pomysłów dotyczących doceniania 195

Podsumowanie 215

Utrwalanie zasad zarządzania przez marchewkę 215

Dodatek A. Katalizator wyników biznesowych. 223

Dodatek B. Wyniki badań przeprowadzonych przez

healthstream research. 227

Dodatek C. Sondaż z 2006 roku obejmujący 1005

zatrudnionych .. 233

Dodatek D. Sondaż dotyczący 26 tysięcy pracowników

badający korelację doceniania i zwrotu z zainwestowanego

kapitału . 238

Przypisy . 241

Podziękowania . 251

Indeks . 255

O autorach 261


264 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022