Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki
finansowe Twojej firmy!
- Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?
- Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?
- Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?
Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych
portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób
komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i
dzielenie się wiedzą.
Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem,
gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi
za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt
widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam
wszystkim nowe modele biznesowe.
Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich
potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz
ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci,
w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na
dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą
bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia
i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy
Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.
- Wspólna wartość użytkowników portalu
- Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
- Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
- Spieniężanie sieci społecznych
- Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
- Tworzenie wartości w sieciach społecznych
- Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
- Style innowacji
- Tworzenie biznesplanów Web 2.0
288 stron, A5, oprawa miękka