ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

REALIZACJA DROGA DO WYKONANIA PLANÓW


GORMAN T.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 34.40 Twoja cena  32,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tym, czego Ci trzeba, jest:

  • siła, pomagająca doprowadzić każdy projekt do końca
  • energia, pozwalająca osiągać ponadprzeciętne wyniki
  • inspiracja, zapewniająca gładkie i bezbolesne przeprowadzenie każdego planu

Jak zdefiniować proces realizacji? To coś więcej niż zwykłe zarządzanie. To przeprowadzenie zaplanowanego zadania od początku do końca, płynnie, efektywnie i z sukcesem, przy pełnym zaangażowaniu i użyciu najodpowiedniejszych narzędzi. To podejmowanie decyzji, planowanie, tworzenie harmonogramu, jak również organizowanie ludzi i zasobów, zarządzanie pieniędzmi oraz kontrola jakości.

Zdobądź praktyczne informacje, ułatwiające skuteczną realizację rozpoczętych planów i projektów -- przy pomocy innych lub na własną rękę. Naucz się zarządzać własną osobą oraz analizować i rozwiązywać problemy, które mogą zakłócić tok pracy nad podjętymi przez Ciebie przedsięwzięciami.

  • Planowanie -- ustalanie i przekazywanie celów, produktywne zarządzanie czasem.
  • Kierowanie ludźmi -- mikrozarządzanie, zasady komunikacji, zadania administracyjne.
  • Prowadzenie projektów -- podstawy budżetowania, kontakty zewnętrzne i marketing.
  • Rozwój firmy -- identyfikowanie przyczyn problemów i ich rozwiązywanie.

Spis treści:

  • Wprowadzenie (5)

Zarządzanie planami i ludźmi

  • Rozdział 1. Realizacja: sposób na doprowadzenie rzeczy do końca (13)
  • Rozdział 2. Zarządzanie ludźmi: teoria i praktyka (29)
  • Rozdział 3. Najpierw planowanie, potem realizacja (45)
  • Rozdział 4. Zarządzanie samym sobą: jak mądrze wykorzystywać dostępny czas (65)
  • Rozdział 5. Czym zajmują się poszczególne działy w firmie? (79)

Zarządzanie budżetem, projektami i procesami

  • Rozdział 6. Zarządzanie budżetem: przychody, rozchody, zyski i straty (99)
  • Rozdział 7. Podejmowanie przemyślanych decyzji (115)
  • Rozdział 8. Dostarczanie wartości i jakości (131)
  • Rozdział 9. Wdrażanie planów marketingowych (145)

Rozwój firmy, kłopoty i sukces

  • Rozdział 10. Rozwijanie firmy (157)
  • Rozdział 11. Rozwiązywanie problemów (175)

192 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022