Tym, czego Ci trzeba, jest:
- siła, pomagająca doprowadzić każdy projekt do końca
- energia, pozwalająca osiągać ponadprzeciętne wyniki
- inspiracja, zapewniająca gładkie i bezbolesne przeprowadzenie każdego planu
Jak zdefiniować proces realizacji? To coś więcej niż zwykłe zarządzanie. To
przeprowadzenie zaplanowanego zadania od początku do końca, płynnie, efektywnie i z
sukcesem, przy pełnym zaangażowaniu i użyciu najodpowiedniejszych narzędzi. To
podejmowanie decyzji, planowanie, tworzenie harmonogramu, jak również organizowanie
ludzi i zasobów, zarządzanie pieniędzmi oraz kontrola jakości.
Zdobądź praktyczne informacje, ułatwiające skuteczną realizację rozpoczętych
planów i projektów -- przy pomocy innych lub na własną rękę. Naucz się zarządzać
własną osobą oraz analizować i rozwiązywać problemy, które mogą zakłócić tok
pracy nad podjętymi przez Ciebie przedsięwzięciami.
- Planowanie -- ustalanie i przekazywanie celów, produktywne zarządzanie czasem.
- Kierowanie ludźmi -- mikrozarządzanie, zasady komunikacji, zadania
administracyjne.
- Prowadzenie projektów -- podstawy budżetowania, kontakty zewnętrzne i
marketing.
- Rozwój firmy -- identyfikowanie przyczyn problemów i ich rozwiązywanie.
Spis treści:
Zarządzanie planami i ludźmi
- Rozdział 1. Realizacja: sposób na doprowadzenie rzeczy do końca (13)
- Rozdział 2. Zarządzanie ludźmi: teoria i praktyka (29)
- Rozdział 3. Najpierw planowanie, potem realizacja (45)
- Rozdział 4. Zarządzanie samym sobą: jak mądrze wykorzystywać dostępny czas (65)
- Rozdział 5. Czym zajmują się poszczególne działy w firmie? (79)
Zarządzanie budżetem, projektami i procesami
- Rozdział 6. Zarządzanie budżetem: przychody, rozchody, zyski i straty (99)
- Rozdział 7. Podejmowanie przemyślanych decyzji (115)
- Rozdział 8. Dostarczanie wartości i jakości (131)
- Rozdział 9. Wdrażanie planów marketingowych (145)
Rozwój firmy, kłopoty i sukces
- Rozdział 10. Rozwijanie firmy (157)
- Rozdział 11. Rozwiązywanie problemów (175)
192 strony, oprawa miękka