ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SEDNO ZMIAN NARZĘDZIA I TAKTYKI POZYTYWNEJ TRANSFORMACJI TWOJEJ FIRMY


COHEN D.S.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 71.80 Twoja cena  68,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Po pierwsze: wypracuj klimat sprzyjający transformacji
  • Po drugie: zaangażuj w ten proces całą organizację
  • Po trzecie: stale utrwalaj wprowadzone zmiany

Książka autorstwa Johna Kottera Jak przeprowadzić transformację firmy i zaproponowany w niej schemat ośmiu kroków stał się jednym z najpopularniejszych modeli wprowadzania zmian, zarówno w organizacjach amerykańskich, jak i europejskich. Potwierdza to również sukces kolejnej pozycji, stworzonej we współpracy z Danem S. Cohenem - Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie stanowiącej zbiór analiz oraz prawdziwych historii, w których menadżerowie omawiają problemy i przeszkody, z jakimi przyszło im się zmierzyć w trakcie przeprowadzania procesu zmian w ich firmach.

Brakującym elementem w tym doskonałym zestawie był poradnik praktyczny - zestaw gotowych do zastosowania narzędzi. Teraz nareszcie został on dla Ciebie przygotowany. Znajdziesz w nim przydatne kwestionariusze pozwalające wskazać potencjalne problemy i wyzwania, a także listy konkretnych zagadnień, które musi uwzględnić w swoich planach zespół wprowadzający zmiany. Autor dostarczy Ci również kompletnych propozycji usprawnień, służy również cennymi wskazówkami, sugerującymi rozwiązania tak standardowe, jak i nieco bardziej niekonwencjonalne.

Model ośmiu kroków i natura zmiany

  1. Uświadamiaj wszystkim wagę transformacji
  2. Stwórz zespół kierujący zmianami
  3. Ustalaj odpowiednią i inspirującą wizję
  4. Dopinguj zespół przez rzetelną komunikację
  5. Ułatwiaj i dopinguj wprowadzanie zmian
  6. Zademonstruj pośredni, szybki sukces
  7. Nie poddawaj się
  8. Utrwalaj wprowadzone zmiany

Spis treści:

Przedmowa (9)
Wprowadzenie. Wprowadzanie zmian w organizacjach (13)
Podziękowania (25)


CZĘŚĆ I. Wypracowanie klimatu sprzyjającego zmianom
Krok 1. Uświadamianie pilności wprowadzania zmian (31)
Krok 2. Tworzenie zespołu kierującego zmianami (59)
Krok 3. Ustalanie odpowiedniej wizji (93)


CZĘŚĆ II. Zaangażowanie i upełnomocnienie całej organizacji
Krok 4. Rzetelna komunikacja jako warunek zaangażowania zespołu (123)
Krok 5. Umożliwienie zmian (157)
Krok 6. Niewielki, lecz szybki sukces (187)


CZĘŚĆ III. Implementacja i utrwalenie zmiany
Krok 7. Niepoddawanie się (213)
Krok 8. Utrwalanie zmian (245)


Zakończenie. Gotowość do wprowadzania zmian (267)


Skorowidz (289)
O autorze (299)


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022