- Astronomia ludzkich potrzeb
- Fakty ukryte pod obrazem
- Oko w oko z consumer insight
- Poznawanie odbiorcy z bliska
"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli
jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient
chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo — i nie chce się bać. Wywołanie u niego
takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel,
musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy,
których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".
Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw:
sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które
przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się
tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami
odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów.
To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
- Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
- Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
- Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
- Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?
136 stron, A5, oprawa miękka