- Sedno NLP
- Zasady procesu kupowania
- Język sprzedawcy, język nabywcy
- Słowa, które działają
- Prowadzenie prezentacji i sprzedaż zespołowa
- Skuteczne słowo pisane
- NLP w telemarketingu
Masz szansę odkryć swoją własną, jednoosobową niszę rynkową. Nie ma potrzeby,
byś koncentrował się na szerokiej grupie klientów. Musisz dotrzeć tylko do jednego
umysłu. Do jednej pary uszu. Do jednego portfela. Musisz dostać się do świadomości
Twojego klienta. A kiedy już się tam znajdziesz, zacznij sprzedawać siebie!
Mimo całego dzisiejszego natłoku informacyjnego, reklam, promocji, nowinek,
wiadomości i gadżetów - to, co powinno wstrząsnąć Twoim klientem, to właśnie Twój
komunikat. Niech będzie osobisty, elastyczny i kuszący. Niech płynie swobodnie wśród
chaosu i szumu informacyjnego, docierając wprost do wybranego odbiorcy. Niech trwale
programuje jego zachowanie, a Tobie zapewni sukces w sprzedaży.
- Odkryj mechanizmy przyswajania informacji.
- Kreuj swoją mentalność.
- Naucz się wywierać wpływ na podświadomość innych ludzi.
- Wzbudzaj aktywność umysłu, poprzedzającą zaplanowane zachowanie.
Spis treści:
Przedmowa (5)
Rozdział 1. Co to jest NLP? (11)
Rozdział 2. NLP i sprzedaż (21)
Rozdział 3. Konstruowanie procesu sprzedaży (37)
Rozdział 4. Język umysłu (45)
Rozdział 5. Dopasowywanie języka (61)
Rozdział 6. Zwracanie się do odbiorców o zróżnicowanych preferencjach WSK (89)
Rozdział 7. Wykorzystywanie wskazówek wzrokowych (103)
Rozdział 8. Procedury kupowania (119)
Rozdział 9. Odzwierciedlanie niewerbalne (127)
Rozdział 10. Kreowanie działań za pomocą słów (137)
Rozdział 11. Obudowywanie polecenia działania (155)
Rozdział 12. Utrzymywanie przewagi (175)
Rozdział 13. Zastosowanie specjalne: prezentacje i sprzedaż zespołowa (185)
Rozdział 14. Zastosowanie specjalne: pisanie listów i notatek (191)
Rozdział 15. Zastosowanie specjalne: telemarketing (197)
Dodatek (219)
Lista kontrolna technik ukrytej przewagi (220)
Wskaźnik preferencji językowych NLP (LPI) (223)
232 strony, oprawa miękka