ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 72.45 68,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SKUTECZNE PRZYWÓDZTWO HARVARD BUSINESS REVIEW


HARVARD BUSINESS SCHOOL

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 72.45 Twoja cena  68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany -- od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to prawdziwe wyzwanie, a umiejętności, które powinien posiadać prawdziwy lider, nie da się zdobyć nawet na najlepszych uniwersytetach. Trudno także zaufać jedynie swojej intuicji. Gra toczy się o zbyt wysoką stawkę - o przyszłość całego przedsiębiorstwa, zespołu, istotnych projektów.

Aby pokonywać przeszkody przy poważnym kryzysie, prosperować w środowisku biznesowym charakteryzującym się szybkimi zmianami i nie stracić orientacji w gąszczu reguł zachowania organizacyjnego, trzeba zdać się na zdobyte wcześniej doświadczenie. Praktyka jest tu wprost nieoceniona. Co jednak ma zrobić początkujący przywódca lub nawet doświadczony menedżer, który znalazł się w zupełnie obcej sobie sytuacji? Skąd czerpać inspirację? Gdzie szukać wskazówek? Ten zbiór przenikliwych artykułów pomoże Ci zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami i stać się silniejszym, mądrzejszym i bardziej wiarygodnym liderem.


Autorytety w świecie zarządzania zdradzą Ci, jak:

  • wykorzystać odwagę i zarządzać ryzykiem;
  • umiejętnie gospodarować czasem i przyjmowanymi priorytetami;
  • korzystać z feedbacku;
  • odnajdywać się w nowym otoczeniu rynkowym;
  • tworzyć operacyjne, osobiste i strategiczne sieci kontaktów.

Spis treści:

 

Proces stawania się szefem (7)
LINDA A. HILL
Odwaga jako umiejętność (29)
KATHLEEN K. REARDON
O co zapytać osobę w lustrze? (45)
ROBERT S. KAPLAN
Dyrektor generalny w drugim akcie (71)
DAVID A. NADLER
Chwile prawdy. Czołowi biznesmeni z całego świata opowiadają o wyzwaniach, które ukształtowały ich jako liderów (91)
OLLI-PEKKA KALLASVUO, GARY JACKSON, FRANZ HUMER, ARTHUR GENSLER, SIERGIEJ PIETROW, ALAN KLAPMEIER, ALEXANDER B. CUMMINGS I DULEEP ALUWIHARE
Jak liderzy tworzą i wykorzystują sieci kontaktów? (115)
HERMINIA IBARRA I MARK HUNTER
Kiedy nowy menedżer obejmuje przywództwo (137)
JOHN J. GABARRO
Przewodzenie procesowi zmian. Przyczyny niepowodzeń (175)
JOHN P. KOTTER
O autorach (197)


200 stron, A5

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022