ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.20 42,94   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK PRZEPROWADZAĆ PREZENTACJE PRZEWODNIK


MUNTER M. RUSSEL L.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 45.20 Twoja cena  42,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przeprowadzanie prezentacji to jeden z najlepszych sposobów komunikacji biznesowej. Wielu ludzi nie przepada jednak za publicznymi wystąpieniami, które - według nich - wymagają żmudnych przygotowań i mogą być stresujące. W niniejszym przewodniku autorzy przedstawiają narzędzia, które ułatwiają przygotowywanie i przeprowadzanie efektywnych i ciekawych prezentacji.

Przekonują, że najważniejszymi czynnikami gwarantującymi powodzenie są:

  • myślenie strategiczne - wiedza o tym, kim są słuchacze, określenie zamiarów i uzyskanie wiarygodności,
  • przekazanie maksimum informacji w przystępny sposób poprzez odpowiednie zaplanowanie struktury i doboru materiałów,
  • umiejętne wykorzystanie elementów przekazu niewerbalnego.

Dobrze przeprowadzona prezentacja może stać się źródłem prawdziwej satysfakcji. Jak piszą autorzy: "nie musisz być doskonały, musisz mieć CEL"


Spis treści:

Wprowadzenie
str. 7

CZĘŚĆ I
Strategia prezentacji
str. 11

ROZDZIAŁ I
Ocenianie słuchaczy
str. 13

1. Kim są?
str. 14
2. Co wiedzą i czego oczekują?
str. 19
3. Co czują?
str. 24
4. Co ich przekona?
str. 26

ROZDZIAŁ II
Określanie celu
str. 35

1. Przemyślenie głównego zamiaru
str. 36
2. Zapisanie celów prezentacji
str. 40
3. Skupienie się na celu prezentacji
str. 45

ROZDZIAŁ III
Jak przekazać maksimum informacji?
str. 48

1. Jak sprawić, żeby odbiorcy zapamiętali informacje?
str. 49
2. Narzędzia i pomoce
str. 55

CZĘŚĆ II
Przeprowadzanie prezentacji
str. 63

ROZDZIAŁ IV
Struktura prezentacji
str. 65

1. Zbieranie, analizowanie i porządkowanie informacji
str. 66
2. Zdecyduj, o czym będziesz mówić
str. 73
3. Przygotuj się na pytania i odpowiedzi
str. 80

ROZDZIAŁ V
Projektowanie materiałów wizualnych
str. 91

1. Jakiego rodzaju materiałów użyć?
str. 92
2. Jak zatytułować poszczególne części prezentacji?
str. 97
3. Przygotowanie materiałów wizualnych
str. 103
4. Stosowanie prostego i czytelnego układu graficznego
str. 117
5. Spójność i poprawność
str. 124

ROZDZIAŁ VI
Przekaz niewerbalny - jak go wykorzystać?
str. 130

1. Analiza zachowania niewerbalnego
str. 131
2. Ćwiczenie przekazu niewerbalnego
str. 142
3. Objawy nerwowości - jak sobie z nimi radzić?
str. 150

Bibliografia
str. 161

Indeks
str. 165


168 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022