ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.10 42,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MENEDŻER SPRZEDAŻY NA MIARĘ XXI WIEKU


VIEIRA W.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 45.10 Twoja cena  42,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia.

Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich oczekuje.

Uwzględnienie nie tylko teoretycznych prawideł zarządzania sprzedażą, ale także - a nawet przede wszystkim - praktyki ilustrowanej licznymi ciekawymi przykładami rzeczywistych zdarzeń i osób czyni z tej książki niezwykle przydatny przewodnik dla każdego, zarówno świeżo mianowanego, jak i doświadczonego lidera zespołu handlowców.


Spis tresci:

O autorze
str. 9

Wstęp
str. 11

1. Trauma awansu
str. 13

2. Od gąsienicy do motyla
str. 19

3. Poważne niedociągnięcia handlowców
str. 23

4. Trudna i wymagająca praca
str. 27

5. Analiza porównawcza - najważniejsze problemy w zarządzaniu personelem sprzedaży
str. 33

6. Lubiane i nielubiane cechy menedżera sprzedaży
str. 37

7. Cechy potrzebne do odniesienia sukcesu
str. 43

8. Zarządzanie pracą
str. 49

9. Zarządzanie
str. 55

10. Rola menedżera w planowaniu organizacyjnym
str. 63

11. Proces planowania
str. 71

12. Selekcja i rekrutacja handlowców
str. 85

13. Ukierunkowane szkolenie handlowców
str. 103

14. Opracowanie planu podróży . 115

15. Skuteczna komunikacja
str. 121

16. Poza słowami
str. 129

17. Pisemne raporty
str. 131

18. Organizowanie efektywnych spotkań
str. 137

19. Morale i motywacja
str. 145

20. Skuteczna kontrola
str. 155

21. Ocena pracy handlowców i wspomaganie ich rozwoju
str. 161

22. Omówienie oceny
str. 169

23. Handlowcy, którzy nie chcą się zmienić
str. 175

24. Najczęściej popełniane błędy
str. 183

25. Nacisk na etykę działania
str. 189

26. Menedżer sprzedaży a wartości
str. 193

27. Era networkingu i współpracy
str. 201

28. Menedżer sprzedaży w XXI wieku
str. 205

29. Dziesięć przykazań
str. 211

Przykładowe formularze
str. 215


224 stron, B5, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022