ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.80 54,91   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE W NOWEJ GOSPODARCE KLASYKA I NOWOCZESNOŚĆ


SZCZEPANKOWSKI P. STANIEWSKI M.W. RED.

wydawnictwo: VIZJA PRESS&IT , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 57.80 Twoja cena  54,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewolucji myśli teoriopoznawczej i praktycznej w tym zakresie.


W opracowaniu dominuje nurt rozważań powiązany z zasadami gospodarki innowacyjnej i opartej na wiedzy, bowiem nie powinno ulegać najmniejszej wątpliwości, iż silniejsze skoncentrowanie uwagi na pozamaterialnych zasobach każdej organizacji oraz ocena efektywności ich aplikacji w rzeczywistości ekonomicznej zapewniają skuteczne pokonywanie barier i stwarzają szanse na ciągłe doskonalenie.


Spis treści:

 

Wstęp

CZĘŚĆ I ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
Jerzy Dziuk
Zarządzanie wiedzą czy zarządzanie nauką
Agnieszka Bitkowska
Wybrane aspekty zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Roman Chełchowski
Zarządzanie wiedzą warunkiem prawidłowego i szybkiego rozwoju gospodarczego i społecznego
Piotr Szczepankowski Kapitał wiedzy jako źródło kreowania wartości przedsiębiorstw
Agnieszka Bitkowska Narzędzia wspierające zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

CZĘŚĆ II ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
Joanna Rogozińska-Mitrut
Ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi
Jerzy Dziuk
Kapitał ludzki a zasoby ludzkie w procesach zarządzania
Zenon Zamiar
Wybrane przesłanki zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnym procesie produkcyjnym
Agnieszka Bitkowska
Zarządzanie procesami a zarządzanie zasobami ludzkimi
Krystyna Leszczewska
Kształtowanie funkcji personalnej w przedsiębiorstwach sektora MSP na przykładzie wybranych krajów
Urszula Dziewulska
Rozwój nauczycieli akademickich niepublicznych uczelni wyższych

CZĘŚĆ III ZARZĄDZANIE W ADMINISTRACJI
Janusz Soboń
Problemy zarządzania rozwojem miast w warunkach transformacji systemowej
Zdzisław Sirojć
Zarządzanie rozwojem metropolii w aspekcie europejskiego modelu polityki socjalnej
Iwona Kiełek, Michał Szostak
Zastosowanie podejścia procesowego w systemie zarządzania jakością Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy

CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE W PRAKSEOLOGII
Piotr Wiczkowski
Desygnaty kategorii zarządzanie
Dariusz Rajczyk
O kategorii doświadczenia w zarządzaniu
Piotr Wiczkowski
Fenomen zarządzania w wykładni prakseologicznej i dyrektyw ergonomii
Dariusz Turemka
Zmierzch kapitału

CZĘŚĆ V ZDYWERSYFIKOWANE PROBLEMY ZARZĄDZANIA
Agnieszka Biernat-Jarka, Ewa Grzymska
Usługi elektroniczne jako element innowacyjności sektora MSP
Sławomir Jarka Znaczenie targów "Twoje Pieniądze" w promocji przedsiębiorstw.
Andrzej Partyka
Innowacyjność i złożoność wdrożenia systemu ERP.
Model teoretyczny
Joanna Rogozińska-Mitrut
Czynniki negocjacyjne w biznesie międzynarodowym
Janusz Soboń, Joanna Rogozińska-Mitrut
Warunki tworzenia własnego portfela akcji
Wojciech Słomski
Etyka reklamy czy biznes?
Kiyokazu Nakatomi
Moralność przedsiębiorstwa opartego na
Kodeksie Samurajskim Busido


382 strony, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022