ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 80.80 76,76   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZMIANA REGUŁ GRY W BIZNESIE JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY I ZYSKI PRZEZ


CHARAN R. LAEFLEY A.G.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 80.80 Twoja cena  76,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak zwiększyć i utrzymać organiczny wzrost przychodów i zysków, bez względu na to, czy zarządzasz całym przedsiębiorstwem, czy jesteś świeżo upieczonym menedżerem.

W ciągu ostatnich kilku lat firma Procter & Gamble potroiła zyski, znacznie przyśpieszyła wzrost przychodów z działalności podstawowej, poprawiła płynność finansową i zwiększyła marżę operacyjną. Średni wzrost zysku przypadającego na jedną akcję wyniósł 12 procent. Jak to możliwe?
A.G. Lafley i jego kadra zarządzająca wdrożyli kulturę innowacji we wszystkich podejmowanych przez P&G działaniach. Dzięki temu stworzyli nowe rynki i zdobyli nowych klientów.
A.G. Lafley i Ram Charan w inspirujący sposób opowiadają, jak P&G oraz takie firmy, jak Honeywell, Nokia, LEGO, GE, HP i DuPont stały się innowatorami.

Książka ta pomoże ci:

•    skoncentrować się na potrzebach klienta i konsumenta, a nie prezesa czy kadry menedżerskiej,
•    wdrożyć innowacje w celu budowania dojrzałego biznesu,
•    przyśpieszyć wzrost i zwiększyć marże, jakie osiągasz w swojej działalności,
•    zdobyć nowych klientów, tworząc nowe rynki,
•    odświeżyć model swojego biznesu,
•    wyjść poza ramy swojego przedsiębiorstwa i wykorzystać olbrzymi potencjał wiedzy i innowacyjności, jaki oferuje cały świat,
•    wprowadzić kulturę innowacji do podstawowych procesów podejmowania decyzji,
•    zarządzać ryzykiem,
•    stać się liderem innowacji.

Żyjemy w świecie niespotykanych dotychczas zmian i globalnej konkurencji. Znajdujemy się w obliczu sytuacji, w której jeden produkt bardzo szybko staje się nieodróżnialny od drugiego. Dlatego też innowacje są najlepszym sposobem na odniesienie sukcesu w biznesie, a być może sposobem jedynym. Zarządzanie innowacjami nie jest jakimś odosobnionym, konkretnie zdefiniowanym działaniem. Wdrożenie kultury innowacji jako podstawowej, integralnej siły napędowej przedsiębiorstwa, które chce rozwijać się organicznie i stale odnosić sukcesy, powinno stanowić podstawowe zadanie każdego menedżera w organizacji.


Ta innowacyjna książka pomoże ci stać się liderem nowej generacji i poprawić jakość zarządzania w twojej firmie.


A.G. Lafley jest przewodniczącym rady nadzorczej Procter & Gamble, od dawna uznawanej za jedno z najlepszych przedsiębiorstw na świecie oraz za wspaniałą szkołę liderów biznesu. Został wyróżniony jako dyrektor wykonawczy roku 2006 przez magazyn „Chief Executive”. Zasiada w radach nadzorczych koncernów General Electric (GE) i Dell. Z praktyką zarządzania po raz pierwszy zetknął się, pracując w marynarce Stanów Zjednoczonych, gdzie był odpowiedzialny za funkcjonowanie sprzedaży detalicznej i usług dla dziesięciu tysięcy żołnierzy marynarki i piechoty morskiej oraz ich rodzin. Po zakończeniu służby wojskowej ukończył studia w Harvard Business School i w 1977 roku rozpoczął pracę w P&G jako świeżo upieczony absolwent na stanowisku asystenta ds. marki Joy.
Ram Charan jest współautorem bestsellera Realizacja i autorem książek What the CEO Wants You to Know, Know How i wielu innych publikacji. Dr Charan wychował się w Indiach, gdzie opanowywał arkana biznesu, pracując w rodzinnym sklepie obuwniczym. Po uzyskaniu magisterium i doktoratu w zakresie zarządzania w Harvard Business School wykładał przez kilka lat na Harvardzie i na Northwestern University. Obecnie jest doradcą liderów i zarządów wielu firm na świecie, takich jak GE, DuPont, Nokia, Verizon czy Thomson Corporation. W opinii wielu z nich praktyczne podejście do biznesu i wartość rad udzielanych przez Rama Charana umożliwia im skuteczne rozwiązywanie problemów, z jakimi borykają się ich przedsiębiorstwa. Więcej informacji na temat Rama Charana i jego pracy można znaleźć na stronie www.ram-charan.com.


OPINIE
A.G. Lafley sprawił, że firma Procter & Gamble znów stała się wspaniałym przedsiębiorstwem.
– The Economist

Ram Charan jest obecnie najbardziej wpływowym konsultantem na świecie.
– Magazyn Fortune

Ze wszystkich przedsiębiorstw, które znalazły się na liście najbardziej innowacyjnych firm świata (‘World’s Most Innovative Companies’), niewiele ma w sobie takiego ducha innowacji jak (...) Procter & Gamble (...), znany z otwartości na innowacje.
– Business Week

A.G. Lafley dał zastrzyk energii sędziwemu gigantowi (...), w takim stylu i z taką energią, że jego działania przez lata będą tematem wielu studiów przypadku w szkołach biznesu.
– Magazyn Chief Executive

Skuteczność działań Lafleya można dość łatwo udowodnić (...). P&G podwoiło liczbę nowych produktów (...) oraz ponaddwukrotnie powiększyło portfel marek o rocznych obrotach przekraczających 1 miliard dolarów, co przełożyło się na analogiczny wzrost ceny jego akcji.
– U.S. News & World Report

 Ram posiada rzadką umiejętność odróżniania rzeczy istotnych od nieistotnych.
– Jack Welch

 Ram Charan to moja „tajna broń” (...). Zawsze potrafi dojść do sedna problemu, nie zadowala się jedynie udzieleniem odpowiedzi na pytania.
– Ivan Seidenberg, prezes i dyrektor naczelny Verizon Communications

Ram Charan wie więcej o amerykańskich korporacjach niż ktokolwiek inny.
– Dick Harrington, dyrektor naczelny Thomson Corporation


Spis treści:

Innowator. Definicja
Nasz cel
Rozdział 1. Jak i dlaczego innowacje w Procter & Gamble zrewolucjonizowały jego funkcjonowanie
Czy jesteś gotów?
Co musieliśmy zrobić
Jak to zrobiliśmy? Zaczęliśmy od podstaw
Innowacje stanowią integralną część procesu podejmowania decyzji
Praca nadal trwa

Rozdział 2. Co przemiana P&G w innowacyjne przedsiębiorstwo oznacza dla ciebie?
Czym są prawdziwe innowacje?
Dlaczego innowacje mają znaczenie?
Mity związane z innowacjami
Zarządzanie innowacjami to proces społeczny
Kontrolowanie procesu innowacji

Część I
Zarys koncepcji


Rozdział 3. Klient nasz pan
Fundamenty udanych innowacji
Poznaj, zrozum i szanuj konsumenta
Potrzeby jawne i ukryte
Jak poznać konsumenta
Segmentacja konsumentów w celu lepszego dopasowania innowacji do ich potrzeb
Kreowanie i projektowanie innowacji razem z konsumentem
Konsument inspiruje, ale nie decyduje
Pytania na poniedziałkowy poranek

Rozdział 4. Gdzie być obecnym i jak tam zwyciężać Jak cele i strategie prowadzą do rzełomowych innowacji
Cele gwarantujące zrównoważony rozwój
Trudne do osiągnięcia, ale realistyczne
Strategie to podstawowe źródło decyzji o tym, gdzie chcesz być obecny
Innowacje przełomowe i stopniowe
Powrót do podstaw: historia proszku Tide
Obecność na szybko rozwijających się rynkach dających wyższą marżę: historia marki Olay
Innowacje dla konsumentów o niższych dochodach na rynkach rozwijających się: historia Naturelli
Nowy ład konkurencyjny. Kreowanie popytu poprzez innowacje
Pytania na poniedziałkowy poranek

Rozdział 5. Skuteczne wykorzystywanie swoich najważniejszych kompetencji
Wykorzystanie dynamicznej kombinacji kompetencji do stworzenia modelu biznesowego opartego na innowacjach
Dobry design produktu zwiększa siłę oddziaływania kompetencji firmy
Design przyczynia się do poprawy współpracy i kultury organizacyjnej
Nowe możliwości w kurczącym się świecie
Pytania na poniedziałkowy poranek

Część II
Realizowanie innowacji w praktyce


Rozdział 6. Budowanie struktur innowacyjnej organizacji
Struktury wspierające finansowanie innowacji
Struktury wspierające budowanie organizacji zorientowanej na innowacje
Architektura otwartości
Platforma Connect & Develop
Powiększanie tortu
Pytania na poniedziałkowy poranek


Rozdział 7. Budowanie rutynowego procesu innowacji
Od generowania pomysłów do wejścia na rynek
Innowacje w Honeywell
Pięcioelementowy model innowacji
Rola współpracy przy opracowywaniu produktu
Przeglądy innowacji narzędziem sukcesu
Integracja procesu innowacji z głównym nurtem podejmowania decyzji
Pytania na poniedziałkowy poranek

Rozdział 8, Zarządzanie ryzykiem związanym z innowacjami
Co powoduje, że z zarządzaniem innowacjami jest związane ryzyko?
Poznaj swojego klienta
Buduj prototypy
Przeprowadzaj rygorystyczne testy konsumenckie
Zarządzaj portfelem projektów z zakresu innowacji
Bądź otwarty na eksperymentowanie
Identyfikuj kluczowe problemy na wczesnym etapie projektu -
Wyciągaj wnioski z przeszłości
Korzystaj z miar do śledzenia postępu prac nad innowacjami
Pytania na poniedziałkowy poranek

Część III
Kultura innowacji


Rozdział 9- Zarządzanie innowacjami to gra zespołowa
Kultura odwagi, komunikacji i współpracy
Teatr innowacji
Potęga jednego miejsca
Budowanie zespołu pracującego nad innowacją
Cementowanie zespołu
Kończenie układanki
Pytania na poniedziałkowy poranek


Rozdział 10. Nowe zadania dla lidera
Innowacje a rozwój
W jaki sposób DuPont odzyskał wigor
Wznieś swój styl zarządzania o jeden poziom wyżej dzięki innowacjom
Modelowy wzorzec zachowań w kulturze innowacji
Unikatowa wartość dodana pracy lidera innowacji
Rozwijaj swoje kluczowe kompetencje
Zapewnij stały dopływ przyszłych liderów innowacji
Kto powinien zostać "głównym dyrektorem do spraw innowacji" ?
Pytania na poniedziałkowy poranek

Zakończenie. Jak Jeff Immelt sprawił, że innowacje stały się sposobem na życie w General Electric
Posłowie
Podziękowania
O autorach


398 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022