ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TYLKO DLA KOBIET JAK MĘŻCZYŹNI POSTRZEGAJĄ BIZNES ORAZ KOBIETY W BIZNE


FLETT C.V. / BIZNESIE

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Typy osobowości w biznesie
  • Męski punkt widzenia
  • Kobiety-sabotażystki
  • Zwiedzanie wnętrza mężczyzny alfa
  • Elementy biznesu, które "kręcą" facetów
  • Sposoby pokazywania lub ukrywania emocji w pracy

Samiec alfa — to on jest przywódcą stada. To on decyduje o podziale pożywienia i ma pierwszeństwo przy wyborze najlepszych samic. Występuje w stadach wilków i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim świecie współczesnego biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dzięki niemu firma ma nad czym pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie świadczącej usługi finansowe, tym człowiekiem, którego nazwisko pojawia się w kontekście wszystkich spółek deweloperskich w mieście. To po prostu "lepszy gość" — mężczyzna, którego pragną kobiety (zafascynowane władzą), niedościgniony ideał samców nie-alfa.

Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza, co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłośników cygar na szczerą i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta, aby zdobywać szczyty w świecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować, nawet obrażać, ale jednocześnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w środowisku, w którym nadal dominują macho.

Kobiety nie powinny prosić o równość, powinny przejąć kontrolę.

autor

  • Dowiedz się, o czym myśli przeciętny mężczyzna alfa.
  • Poznaj dziesięć faktów na temat biznesmenów.
  • Zmuszaj mężczyzn, by traktowali Cię poważnie.
  • Przestań sabotować samą siebie na rzecz kolegów.
  • Bądź doceniana za wszystkie swoje zasługi.
  • Stań się pewna siebie i skuteczna.
  • Naucz się obejmować przywództwo i zarządzać zespołem.
  • Nie wymyślaj wymówek w razie porażki.
  • Dotrzymuj tajemnic — to kluczowa sprawa.
  • Nie przynoś swoich prywatnych problemów do pracy.
  • Zyskaj wiarygodność i zaufanie osobników alfa.
  • Nigdy otwarcie nie zabiegaj o aprobatę.
  • Skutecznie współpracuj z protekcjonalnymi i lekceważącymi mężczyznami.
  • Zrozum, dlaczego będąc "miłą", do niczego nie dojdziesz.

Spis treści:

Przedmowa (5)


CZĘŚĆ I: Męski punkt widzenia (9)
1. Kim jesteś? (11)
2. Typy osobowości w biznesie (49)
3. Dostać się do głowy mężczyzny Alfa (65)
4. Elementy biznesu, które "kręcą" mężczyzn (93)


CZĘŚĆ II: Kobieta jako sabotażystka (121)
5. Wylewanie wody z łodzi: branie wszystkiego do siebie (123)
6. Śpiewające syreny: przywdziewanie masek (131)
7. Martwa cisza: przedstawianie pomysłów w formie pytań (147)
8. Na mieliźnie: wymyślanie wymówek (153)
9. Wyrzucone z pracy: otwarte wypowiedzenie wojny (159)
10. Długi język, krótkie życie: niedotrzymywanie tajemnic (163)
11. Zagubiona dusza: przynoszenie do pracy swoich osobistych problemów (169)
12. Szamoczesz się i toniesz: poszukiwanie akceptacji ze strony otoczenia (175)
13. Kto zasługuje na miejsce w szalupie ratunkowej: marzenie o sprawiedliwości w biznesie (179)
14. Opuszczenie statku: przyzwolenie na złe traktowanie (187)
15. "Pozwól, że będę wiosłować samodzielnie": próba bycia lubianą i wielkoduszną (193)
16. "To ostatnia kamizelka ratunkowa. Ty ją weź!": proszenie o to, czego potrzebujesz (197)
17. Szalupy ratunkowe z tyłu: przygotowanie planu B (201)
18. "Witamy na pokładzie!": zrozumienie, czym jest rekomendacja w biznesie (207)


CZĘŚĆ III: Typowe pytania zadawane przez kobiety (213)
Pytanie o mężczyzn: co decyduje o sile żeglarza? (213)
Pytanie o awans: przejęcie steru własnego statku (220)
Rodzina czy kariera: z załogą, a może bez niej? (227)
Stosunki koleżeńskie w miejscu pracy: zbaczanie z kursu (233)
Zarządzanie emocjami: nadchodzący przypływ (241)
Polityczna poprawność: poruszanie się po niepewnych wodach (242)
Sponiewieranie: uniknięcie szczęk rekina (244)
Wrogie przejęcia oraz ogólna wrogość: bitwy podjazdowe (251)
Pozyskiwanie szacunku: zdobycie stopni żeglarskich (257)


Epilog (261)


272 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022