Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które
wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą
sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji
w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.
Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w
pracy.
Mówi między innymi o:
- sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,
- rozwijaniu wpływów w organizacji,
- strategiach przekonywania różnych słuchaczy,
- strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych
narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials:
www.elearning.hbsp.org/businesstools.
Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. Reardon
Dr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarządzania i organizacji w Marshall School of
Business na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Jest czołowym autorytetem w dziedzinie
perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autorką siedmiu książek i licznych
artykułów opublikowanych w najważniejszych informatorach i biznesowych czasopismach,
między innymi w „Harvard Business Review”.
218 stron, oprawa miękka