ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.10 43,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WŁADZA WPŁYW I PERSWAZJA SPRZEDAJ SWOJE POMYSŁY I SPRAW ŻEBY BYŁY REAL


HARVARD BUSINESS ESSENTIALS / REALIZOWANE

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 46.10 Twoja cena  43,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.


Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy.

Mówi między innymi o:

- sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,
- rozwijaniu wpływów w organizacji,
- strategiach przekonywania różnych słuchaczy,
- strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.

Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials: www.elearning.hbsp.org/businesstools.


Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. Reardon

Dr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarządzania i organizacji w Marshall School of Business na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Jest czołowym autorytetem w dziedzinie perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autorką siedmiu książek i licznych artykułów opublikowanych w najważniejszych informatorach i biznesowych czasopismach, między innymi w „Harvard Business Review”.


218 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022